Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - غیبت استوکس و اروین می‌تواند خیال تقوی را برای بازی حساس مقابل پرسپولیس ناراحت کند. 

به گزارش وب‌سایت نود، بعد از کوچ دسته‌جمعی بعضی از بهترین بازیکنان لیگ برتر در یکی، دو فصل اخیر به خارج از ایران تیم‌های ایرانی به خصوص در خط حمله با افت شدیدی مواجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قحطی گل گریبان اکثر تیم‌ها را گرفته و بعضی کمتر و بعضی بیشتر از این قحطی صدمه دیده‌اند. در این میان دو تیم سپاهان و تراکتورسازی از این قاعده مستثنی بودند. تیم‌هایی که با حضور مهاجم خارجی در نوک خط حمله تیمشان تعداد گل‌هایشان در هر بازی بیمه شده است. با این حال اتفاقاتی افتاده که شاید تراکتورسازی هم با وجود بازیکنان کهکشانی‌اش به زودی به جمع سایر تیم‌های لیگ بپیوندد. دو مهاجم خارجی این تیم تمرینات را ترک کرده و در حالی که کمتر از سه روز به بازی حساس مقابل پرسپولیس مانده هنوز به تبریز بازنگشته‌اند. آخرین مصاحبه زنوزی در تمرینات تراکتورسازی هم نگرانی هواداران تبریزی بیشتر کرده است. او در واکنش به غیبت دو بازیکن خارجی تیمش گفته است که تراکتورسازی به بازیکن وابسته نبوده و 22 اروین و استوکس دارد! حرفهایی که در آنها اثری از وعده‌ای برای بازگشت این دو بازیکن و رسیدن آنها به پرسپولیس و حتی بازی‌های بعدی دیده نمی‌شود.

این اتفاق زمانی نگران‌کننده تر می‌شود که بدانیم آمار تراکتورسازی بدون استوکس چه بوده است. استوکس تا این‌جای فصل 8 گل برای تراکتورسازی زده و آن‌ها دومین خط حمله لیگ پس از سپاهان هستند. کمتر پیش آمده که مهاجم ایرلندی در ترکیب تیمش حضور نداشته باشد اما در همان دقایق کم هم آمار سرخپوشان تبریزی ناامیدکننده بوده است. استوکس در هفته اول برای تراکتوسازی بازی نکرد و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. در هفته ششم او دقیقه 80 بازی مقابل ماشین‌سازی تعویض شد. در دقایق باقی‌مانده تراکتورسازی یک گل خورد و نتوانست گلی بزند. در بازی مقابل صنعت نفت آبادان، تقوی، این بازیکن را روی نیمکت نشاند. در نیمه اول تراکتورسازی با یک گل عقب افتاد و حضور استوکس در نیمه دوم به زدن گل تساوی منجر شد. در کل مهاجم تراکتوری‌ها 145 دقیقه در ترکیب تیمش قرار نگرفته و این 145 دقیقه با صفر گل زده همراه بوده است.

حالا غیبت استوکس در کنار نبودن لی‌اروین می‌تواند تبریزی‌ها را برای بازی مقابل پرسپولیس نگران کند. البته آماده شدن اشکان دژاگه و بازگشت سوگیتا و حضور بازیکنانی مانند شجاعی و حاج‌صفی نشان می‌دهد که غیبت این دو بازیکن اگرچه یک خوش‌شانسی برای شاگردان برانکو به حساب می‌آید اما خیلی هم کار آنها را برای برد در این بازی راحت نمی‌کند.

 

30388

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی اختصاصی تراکتورسازی لیگ برتر ایران ویژه اشکان دژاگه آنتونی استوکس لی اروین جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان امروز نوزدهمین حضور خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را مقابل استقلال ملاثانی برگزار خواهد کرد.

سپاهان در این مرحله 18 بار بازی کرده است و 13 پیروزی و پنج شکست تجربه کرده است و آمار خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی دارد و در بازی فردا مقابل استقلال ملاثانی هم کار سختی نخواهد داشت مگر اینکه شگفتی در این جام خلق شود.

آخرین باری که سپاهان در این مرحله حضور داشت مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در 30 دقیقه وقت اضافه مقابل این تیم شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت و یکی از تلخ‌ترین شکست های این تیم در جام حذفی بود.

امروز سپاهان مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی که شرایط عجیبی دارد به میدان خواهد رفت، این تیم در آخرین بازی مقابل فجرسپاسی حاضر نشد و به دلیل اینکه ورزشگاه برای برگزاری مسابقه در اختیار آنها قرار داده نشد بدون بازی به بازی با سپاهان رسید.

البته ملاثانی در بازی قبل صنعت نفت را در آبادان حذف کرده است و می‌تواند حریف سرسختی برای سپاهان باشد، آنها قبلا هم در جام حذفی پیش روی خوبی داشته اند.

دیگر خبرها

  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟