Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی انتظامی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: صبح امروز کلیپی از یک حادثه در فضای مجازی منتشر شده که انتشاردهندگان آن را به استان سیستان وبلوچستان نسبت داده اند که صحت ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد هادی مرعشی در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: از صبح امروز کلیپی در فضای مجازی و به خصوص در کانال های خبری معاند و مخالف نظام مبنی بر انفجار مین در مناطق مرزی سیستان وبلوچستان منتشر شده است که به هیچ وجه صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: واقعیت ماجرا این است که در منطقه مرزی جالق سراوان قاچاقچیان سوخت و کسانی که در بحث سوخت کشی فعال هستند تردد می کنند که متاسفانه به دلیل منفجر شدن شیء ای نامعلوم که ماهیت آن در دست بررسی است، یک نفر مجروح و یک نفر دیگر جان خود را از دست می دهد.
وی ادامه داد: بر خلاف آنچه در فضای مجازی منتشر شده است این انفجار در داخل خاک پاکستان بوده و ارتباطی به داخل ایران نداشته است اما در ادامه این انفجار، عده ای افراد ناشناس و فرصت طلب با تجمع در مقابل بخشداری جالق، باعث مجروحیت بخشدار و تخریب تجهیزات و امکانات بخشداری شده اند.
وی تاکید کرد: پس از ورود فرماندار به منطقه و بررسی وضعیت موجود و کسب اطلاع از افراد مطلع و معتمدین منطقه مشخص شد کسانی که به بخشداری جالق حمله ور شده اند به هیچ وجه بومیان منطقه نبوده و صرفاً مهاجرانی بوده اند که در بحث قاچاق سوخت در منطقه فعالیت داشته اند.
مرعشی با بیان اینکه شناسایی مهاجمان در دستور کار قرار دارد بیان کرد: با تمامی کسانی که به طور غیرقانونی وارد بخشداری شده و اقدام به تخریب اموال عمومی کرده اند به شدت برخورد خواهد شد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ سارق ۲۵ ساله/ جزئیات
  • پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب
  • بمباران شدید و آخرالزمانی رفح؛ آتش و دود و انفجار+فیلم
  • ممانعت از حضور عضو شورای‌شهر در منطقه ۱۷/ شربیانی: این اتفاق رسوایی تاریخی است
  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • نجات ۴۳ هزار زن باردار در مناطق درگیر سیل بلوچستان
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • رویارویی استقلال با تیمِ دوچهره و ادامه مأموریت تعقیب سرخ‌ها
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است