Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 «دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند / Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales» که همچنین با عنوان «دزدان دریایی کاراییب: انتقام سالازار / Pirates of the Caribbean: Salazar's Revenge» نیز شناخته می‌شود، فیلمی به کارگردانی اسپن سندبرگ و یواخیم رانینگ است که در 26 مه سال 2017 اکران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب است. کاپیتان سالازار دشمن قدیمی جک اسپارو، به همراه خدمه اشباحش توانسته از «مثلث شیطان» فرار کند و حالا دارد دزدان دریایی را به قتل می‌رساند و برای پیدا کردن جک اسپارو، باربوسا را به کشتی خود می‌آورد. جک اسپارو هم برای غلبه بر سالازار دنبال نیزه اسطوره‌ای خدای دریاست (عصای پوزئیدون) تا کنترل دریا را بر دست گیرد و علیه سالازار از آن استفاده کند. جانی دپ، جفری راش، خاویر باردم، کوین مک‌نالی، برنتون توایتز، کیرا نایتلی، اورلاندو بلوم، کایا اسکودلاریو و گلشیفته فراهانی در این فیلم سینمایی مقابل دوربین پل کامرون بازی کرده بودند. جلوه‌های ویژه این فیلم توسط «ام پی سی / MPC» پیاده سازی شده که پشت صحنه آن را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پشت صحنه جلوه های ویژه جانی دپ خاویر باردم جفری راش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار مصدق، صبح دیروز با حضور در جلسه توجیهی کارکنان و ماموران طرح نور (عفاف و حجاب)، ضمن تاکید بر این مطلب که این طرح یک وظیفه قانونی است که بر دوش پلیس نهاده شده است، گفت: باید به این طرح نگاهی شرعی و اخلاقی داشته باشیم.

این مقام ارشد انتظامی، ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در بخش اول طرح نور، اظهار داشت: همه کارکنان و ماموران حاضر در این طرح باید نکات ابلاغی را رعایت کنند.

وی با موفق خواندن این طرح در مراحل اولیه، بیان داشت: رسانه‌های خارجی و دشمنان سعی داشتند با ایجاد ابهاماتی در این زمینه اذهان مردم داخلی و خارجی را نسبت به این طرح منحرف کنند، اما تیرشان به سنگ خورد و بررسی‌های حاکی از آن است که طرح نور از ابتدا تا کنون به بهترین نحو اجرا شده است.

سردار مصدق با اشاره به این که برخی دشمنان با هر ماموریت پلیس موضع گیری‌های منفی دارند و سعی می‌کنند با بازی‌های رسانه ای، آن را منفی جلوه دهند، تاکید کرد: تا کنون همجمه‌های شدیدی از سوی دشمنان و معاندان داشته ایم، اما از آنجا که این طرح عظیم، به خوبی به مرحله اجرا درآمده، جای ایراد باقی نگذاشته است.

وی با اشاره به این مطلب که در حمایت از طرح نور نیز موارد بسیاری وجود داشته است، تصریح کرد: بسیاری از ائمه جماعات، مردم و منتقدان اجتماعی از این طرح حمایت کرده اند و خصوصا از رفتار مناسب پلیس با خاطیان تشکر کرده اند که در بررسی‌های انجام شده این تشکر‌ها و تقدیر‌ها نسبت به سال قبل چند برابر شده است.

جانشین پلیس پایتخت، در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن سعی دارد به کانون خانواده ضربه بزند، اما با اجرای این طرح ناکام ماند و امروزه شاهده هستیم که آحاد شهروندان ضمن تشکر از پلیس در این خصوص سعی دارند با حمایت‌ها و نظرات مثبت خود، پلیس را یاری کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که اصلی‌ترین هدف دشمنان ایجاد فشار رسانه‌ای است، گفت: کوچکترین رفتار پلیس در این زمینه زیر ذره بین قرار دارد و مامورانی که در این طرح حضور دارند، باید مراقب باشند تا مبادا رفتار یا گفتارشان خشن و نامناسب باشد چرا که این مساله انگیزه‌ای به دست دشمنان می‌دهد تا طرح را زیر سوال ببرند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: همه ما وظیفه دارد که به رفتار و گفتارمان توجه داشته باشیم تا به کسی توهین و بی احترامی نشود، حتی هنگامی که با فردی هنجار شکن روبرو می‌شویم رفتاری با درایت و مدبرانه باشد.

دیگر خبرها

  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • جلوه‌های منحصر به‌فرد از سرزمین بهشتی گیلان + فیلم
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • حکایت تاکسی برقی تهران !
  • نگاهی به طبیعت لارستان و جلوه ای از گل‌های بهاری + فیلم و تصاویر
  • سه بعلاوه یک، حکایت زندگی پرفراز و نشیب خانواده اهوازی+فیلم
  • دشمنان در تلاش برای منفی جلوه دادن «طرح نور: هستند
  • لزوم برگزاری رویداد‌های فرهنگی و گردشگری با محوریت روایتگری در فارس
  • حکایت «ریز پرنده‌هایی» که عمرشان کوتاه بود!