Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ اول آذر ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

سیا نوار صوتی از دستور بن سلمان برای ساکت کردن خاشقجی در اختیار دارد
روزنامه حریت فاش کرد سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا نوار صوتی از دستور ولیعهد سعودی برای ساکت کردن هرچه سریعتر خاشقجی در اختیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استقبال شدید مردم نیوزیلند از توالت‌شور ترامپ! +تصاویر
یک شرکت نیوزیلندی اخیرا فرچه‌ای به شکل ترامپ را برای تمیز کردن دستشویی وارد بازار کرده و برای تبلیغ آن هم از شعار انتخاباتی او الهام گرفته است.

 

شکایت ایران از آمریکا در عالی‌ترین مرجع دریایی جهان
ایران سند شکایت از آمریکا را به علت نقض کنوانسیون سازمان بین المللی دریانوردی و تلاش برای ایجاد محدودیت‌های منجر به تهدید ایمنی در شورای این سازمان ارائه کرد.

 

سکته مجری ترکیه‌ای در برنامه زنده ورزشی+ فیلم
یک تحلیلگر ورزشی در برنامه زنده تلویزیونی در ترکیه دچار سکته قلبی شد.

 

ضیافت شام مفصل ترکی الفیصل برای تبرئه ولیعهد سعودی از قتل خاشقجی با چاشنی ایران‌ستیزی
رئیس پیشین سازمان اطلاعات عربستان با ترتیب دادن ضیافت شام مفصلی برای خبرنگاران، در صدد بهبود وجه این کشور برآمد و همچنین ادعاهای خود علیه ایران را تکرار کرد.

 

تاکید مجدد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر پایبندی ایران به برجام
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای چندمین بار اعلام کرد ایران درحال اجرا کردن تعهداتش براساس برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) است.

 

آمریکا خواستار توقف جنگ در یمن شد
آمریکا که خود از متجاوزان در یمن حمایت می‌کند، از طرف‌های منازعه در این کشور خواست هر چه زودتر درگیری‌ها را متوقف کنند.

 

اعتیاد آمریکا به نفت، رفتار‌های بد و ناخوشایند را در خاورمیانه رقم می‌زند
روزنامه‌نگار آمریکایی با اشاره به حمایت‌های واشنگتن از اقدامات مخرب ریاض نوشت، اعتیاد آمریکا به نفت، موجب بروز رفتار‌های ناخوشایند در خاورمیانه می‌شود.

 

وقوع انفجار در یک ایستگاه اتوبوس در لندن+ تصاویر
بر اثر وقوع انفجاری مهیب در یک ایستگاه اتوبوس در لندن، ۱۱ اتوبوس آتش گرفت.

 

چاووش‌اوغلو:باید همکاری بین‌المللی درباره پرونده خاشقجی وجود داشته باشد/ موگرینی: تحقیقاتی شفاف درباره قتل روزنامه‌نگار عربستانی صورت نگرفته است
وزیر خارجه ترکیه و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در کنفرانسی خبری به موضوعات مختلف منطقه‌ای و جهانی پرداختند.

 

ایران در جمع امن‌ترین کشورهای جهان برای مسافرت
نتایج تحقیق دو موسسه بین‌المللی فعال در زمینه ارزیابی خطر نشان می‌دهد ایران در کنار کشورهایی مانند انگلیس، دانمارک و سوئیس در زمره امن‌ترین کشورهای جهان برای سفر قرار دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی

به گزارش جام جم آنلاین، امیر شهرام ایرانی روز گذشته در حاشیه جشنواره فرهنگی و هنری روز ملی خلیج‌ فارس و رونمایی از پوستر روز ملی خلیج‌ فارس در محوطه برج آزادی در تهران، اظهار داشت:خلیج همیشه فارس نماد اقتدار ایران است، در شروع ٨ سال دفاع مقدس نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمتر ۶٧ روز توانست استیلای دریایی خود را به دشمن تحمیل و نیروهای بعثی را از صحنه حذف کند.

تامین امنیت شاهرگ اقتصادی کشور در خلیج‌ فارس

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در همان روزهای ابتدایی دفاع مقدس شاهرگ اقتصادی دشمن را قطع کردیم، اما شاهرگ اقتصادی خودمان را به صورت کامل و در امنیت و پابرجا نگه داشتیم به گونه‌ای که اقتصاد در جنگ به خوبی مدیریت شد و امنیت بنادر اصلی جنوب مانند بندر امام (ره) و بندر بوشهر و میدان نفتی جزیره خارک که اصلی‌ترین مرکز صادرات نفت ما بود، برقرار ماند و در نهایت شاهد پیروزی شیرینی بودیم که نیروهای مسلح به کشور و به مردم هدیه کردند.

«نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح کشورمان از زمان دفاع مقدس تاکنون پله‌های اقتدار را طی کرده است و پیروزی جدید هم «وعده صادق» بود که به زودی هم نابودی رژیم منحوس صهیونسیتی صورت خواهد گرفت»

ایرانی گفت: امروز خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان است، البته بیشترین اسکورت‌های کشتی‌های ایران در مناطقی فرامرزی مانند خلیج عدن و اقیانوس اطلس که دشمنان نظام حضور دارند و تروریسم دریایی را تشکیل دادند اسکورت کشتی‌های خود را انجام می‌دهیم، اکنون دریانوردان و تجار ما در امنیت کامل فعالیت اقتصادی خود را انجام می‌دهند.

دیگر خبرها

  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • نظم جایگزین چین و آن چه آمریکا باید از آن بیاموزد
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن