Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی رشت با همسر و فرزند شهید روحانی شهید غلامحسن زحمتکش دیدار کردند.

شهید زحمتکش دارای 4 فرزند می باشد. شهید زحمتکش از شهدای ترور می باشد که توسط منافقین در سال61 در سلیمانداراب رشت به ضرب گلوله به شهادت رسید.
فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مرکزی رشت در این دیدار که به مناسبت هفته بسیج برگزار گردید برای خانواده شهید آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای همسر شهید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه در خصوص صبر و استقامت خانواده شهدا صحبت کردند و گفتند: اجر صبر خانواده معظم شهدا اگر از شهید بیشتر نباشد کمتر نیست.

 

انتهای پیام

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه شب ۴ اردیبهشت برای عرض تسلیت با خانواده شهیدان رضا و محمدمهدی ایرانمنش دیدار کرد. 

گفتنی است، محمدمهدی ایرانمنش دانش‌آموز ۱۳ ساله در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد. 


این شهید دانش‌آموز پس از سه ماه بستری در بیمارستان در روز دوم اردیبهشت به شهادت رسید و به پدر شهید خود که از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است، پیوست. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • بیش از ۳ هزار دانش‌آموز در طرح تربیتی سپاه شرکت کردند
  • مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه: عملیات وعده صادق با فناوری دهه ۸۰ صورت گرفت؛ هنوز از تسلحیات دهه ۹۰ استفاده نکردیم
  • افتتاح دفتر نمایندگی بازرسی و نظارت فولاد شهر