Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ویتالی موتکو، معاون نخست‌وزیر روسیه به احتمال فراوان از سمت ریاست فدراسیون فوتبال این کشور کناره‌گیری می‌کند. ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه، رئیس کنونی فدراسیون فوتبال روسیه شاید به زودی این سمت را ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست آینده کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال روسیه که روز ششم ماه دسامبر سال جاری میلادی (15 آذر) برگزار خواهد شد به احتمال فراوان ویتالی موتکو نامه کناره‌گیری خود را از ریاست این نهاد ارائه می‌کند. نامزدهای اصلی ریاست فدراسیون فوتبال روسیه الکساندر دیوکوف (رئیس باشگاه زنیت سن پترزبورگ) و آلکسی سورخین (مدیر اجرایی کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه) خواهند بود.

ویتالی موتکو در روز 5 دسامبر سال 2017 میلادی با رای کمیته بین‌المللی المپیک از حضور و فعالیت در این رقابت‌ها به دلیل پرونده دوپینگ ورزشکاران این کشور برای همیشه محروم شد. وی روز 14 دسامبر همین سال از ارسال شکایت خود علیه کمیته بین‌المللی المپیک به دادگاه بین‌المللی ورزشی (CAS) خبر داد و به مدت شش ماه از پست ریاست فدراسیون فوتبال روسیه کنار رفت. پس از  این اتفاق الکساندر آلااف فعالیت‌های مربوط به ویتالی موتکو را در این فدراسیون انجام می‌داد که هنوز ادامه دارد.

حمایت رسمی روسیه از نامزدی اینفانتینو

 

انتهای پیام/

R7858/P1010113/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال روسیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال روسیه فدراسیون فوتبال روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ دانیال اسماعیلی فر، مدافع تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان به کمیته انضباطی فدراسیون دعوت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دعوت از اسماعیلی فر به دلیل شادی پس از گلزنی اش در دیدار روز گذشته مقابل صنعت نفت آبادان است که حرکت هنجارشکنانه انجام داد.

کد خبر 6082616

دیگر خبرها

  • دعوت دانیال اسماعیلی فر به کمیته انضباطی
  • حضور بازیکن پرسپولیس در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • برگزاری نخستین جلسه شورای استعدادیابی کمیته ملی پارالمپیک
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • اعتراض گودرزی در انتخابات ترای اتلون/اسبقیان:رای نمی‌دهم