Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، رویا حیدرزاده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، همزمان با بزرگداشت هفته بسیج در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) بیان کرد: ما همواره شاهد حضور گسترده بانوان در عرصه های مختلف انقلاب بوده ایم؛ از این رو بسیج خواهران و در توسعه آن بسیج جامعه زنان صورت گرفت که این تشکل به برکت بسیج گسترده ترین تشکل مردمی جهان در حوزه بانوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیح جامعه زنان بستری مناسب برای تمام بانوان از اقشار مختلف جامعه برای فعالیت در امور اجتماعی فراهم کرده است و فعالیت های آن متناسب با نیاز روز جامعه می تواند منعطف شود.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه تشکل بسیج جامعه زنان در همه عرصه ها سربلند بوده و به دستاوردهای شایسته ای دست یافته و دلیل اصلی موفقیت این است که عقبه مردمی دارد. جامعه زنان در همه عرصه ها ورود جدی داشته و در این عرصه ها ضمن توجه به اولویت ها، توانمند هم عمل کرده است.

حیدرزاده اظهار کرد: مسائل اجتماعی که بسیج جامعه زنان به آن می پردازد، اولویت بندی شده و از مهم ترین اولویت های آن پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی جامعه است؛ ضمن اینکه مطالبه جدی جامعه زنان از همه متولیان امر نیز پرداختن به این اولویت هاست.

وی با اشاره به مسایل فرهنگی به عنوان رسالت اصلی بسیج جامعه زنان اظهار کرد: با مباحث کلیشه ای نمی توان کار فرهنگی موثری ارائه کرد؛ لذا در این راستا باید به شیوه های تاثیرگذار روی آورد که یکی از ابزارها برای انتقال پیام اصلی انقلاب و اسلام ابزار هنر است.

وی تصریح کرد: جامعه زنان با مشارکت جدی مرکز آفرینش های آستان قدس رضوی و همکاری دستگاه های دیگر استان به این مبحث پرداخته که سبک زندگی فاطمی را ترویج دهد.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی با بیان اینکه مهم ترین رسالت ما ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه است، تصریح کرد: در راستای این امر نیز برگزاری جشنواره «شبیه یاس» تدارک دیده شده که یکی از مهمترین برنامه ها در راستای ترویج سبک زندگی فاطمی بشمار می رود. درصددیم تا از همه استعدادهای هنری بانوان استفاده کنیم و با برگزاری این برنامه ها بین بانوان ایجاد انگیزه مثبت کنیم.

حیدرزاده در تشریح قالب های جشنواره افزود: این جشنواره در 4 قالب هنری کار خود را شروع کرد که شامل استندآپ مدیریت شده، به دور از ابتذال و بیراهه در قالب محتواهای تعیین شده، سرود با روش جدید آکابلا و بدون موسیقی در راستای اشاعه ارزش های ناب اسلامی، نمایش، شعر و دکلمه خوانی و نقالی است.

وی بیان کرد: این سومین سال برگزاری جشنواره است که حتی متقاضیانی خارج از استان داشته و امیدواریم بستری برای شرکت این بزرگواران نیز فراهم شود.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان رضوی عنوان کرد: مرحله نیمه نهایی این جشواره در دهه فجر برگزار و پس از غربال و ارزیابی آثار برگزیده به مرحله نهایی این جشنواره راه یافته که مرحله نهایی آن همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی سیاست و اقتصاد بسیج بانوان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: رویکرد پیش روی ما برای رشد دادن و زمینه‌سازی برای ارتقاء بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب‌های متعدد از جمله تغییر سبک زندگی، اگر جامعه‌محور نشود، در پیشگیری و حل بحران‌ها موفق نخواهیم بود.

سید محسن اصغری نکاح امروز، ۷ اردیبهشت‌ماه در همایش روز روانشناسی و مشاوره با شعار «روانشناسی در خدمت جامعه» که در مرکز همایش‌های شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در پزشکی، سبک زندگی و پیشگیری و آسیب‌زدایی مبتنی بر آن جزء محورها و راهبردهای اساسی شده است. نمی‌توانیم با مسائل عاطفی، هیجانی و روانشناختی سر و کار داشته باشیم اما سراغ سبک زندگی نرویم؛ نمی‌توانیم روانشناس باشیم و برای شناخت چالش‌های روانشناختی جامعه تنها در کلینیک بنشینیم.

وی افزود: رویکرد پیش روی ما برای رشد دادن و زمینه‌سازی جهت ارتقاء بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب‌های متعدد از جمله تغییر سبک زندگی، اگر جامعه‌محور نشود، در پیشگیری و حل بحران‌ها موفق نخواهیم بود.

رئیس شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ادامه داد: راهبرد سازمان نظام روانشناسی جامعه‌محور بودن است و در این جامعه‌محوری تعامل با سازمان‌ها و نهادهایی که مسئولیت دارند جزء اساسی‌ترین موضوعات است.

اصغری نکاح اضافه کرد: استان خراسان رضوی یک کلان‌استان بوده و شورای استانی باید به صورت ویژه دیده شود. بیشترین حجم همکاران دارای عضویت، پروانه و کلینیک‌ها پس از تهران در خراسان بوده و اساتید بزرگی در خراسان و مشهد وجود دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۹۶ نفر در استان در آزمون صلاحیت حرفه‌ای نمره قبولی کسب کرده‌اند و این افراد باید توسط شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مورد مصاحبه قرار بگیرند. رویکرد ما مشاوره همگانی بوده و جدا از نام دانشگاه‌ها و موسسات، صلاحیت‌های حرفه‌ای دیده می‌شود.

دانشیار گروه آموزشی روانشناسی مشاوره و تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: امروزه همکاران ما از نظر ارائه خدمات با توجه به هزینه‌های بسیار سنگین جاری جهاد می‌کنند. زمانی هویت روانشناسی را برای جامعه احراز می‌کنیم که خدمات ارزنده‌ای به جامعه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • نقش زنان در معنابخشی به زندگی خانوادگی و اجتماعی
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود