Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، فرماندار کرمانشاه در این مراسم گفت: رمز پیروزی ملت ما در همه عرصه ها و در مقابله با دشمنی همیشگی دشمنان این ملت، همین وحدت و یکدلی است.
فضل اله رنجبر با اشاره به شرایط منطقه و آنچه که در فضای فرهنگی دنیا می گذرد، بیان داشت: در دنیای متلاطم کنونی و بی رحمی های تاسف انگیز جاری در آن، بشریت تشنه اخلاق و الگوی رفتاری پیامبر نورانی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شیطنت و دشمنی هائی که به نام دین و مذهب صورت می گیرد ، گفت: براساس وصایای امام و رهنمودهای مقام معظم رهبری، توهین و اهانت به عقاید مذهبی امری مذموم و محکوم است.
رنجبر گفت: توهین کنندگان چه شیعه، چه سنی و چه اهل حق بدانند از دید پیروان واقعی این مذاهب، دست در دست دشمنان تاریخی ایران اسلامی دارند و همین تجمع امروز نشان می دهد که تفرقه افکنان جز شکست نتیجه ای نگرفته اند.
سید قاسم جاسمی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز به بیان گوشه هائی از تجربه تاریخی کشور در عبور از بحران ها پرداخت و گفت: قرآن و رسول خدا (ص) تنها مسیر رستگاری است کما اینکه در گذشته نیز ملت ما بر همین اساس مشکلات را پشت سر گذاشته است.
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تمجید از حضور و همدلی مردم کوزران در این مراسم افزود: مادامیکه همین وحدت را حفظ کرده ایم باید در مواجه با مشکلات مطمئن قدم بر داریم.
همچنین در ابتدای این نشست شرفی بخشدار کوزران ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: بسیج مظهر واقعی وحدت اقوام و مذاهب در ایران اسلامی است.
در این مراسم برنامه های مولودی خوانی، دف نوازی و ذکر پیامبر(ص) و تنبور نوازی اجرا شد.
8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی اخلاق شیعه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود

سرگرد حسن وکیلی در گفت وگو با خبرنگار مهر از برگزاری بیش از ۴۰ برنامه مختلف به مناسبت هفته بسیج کارگری در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه ها در بخش های فرهنگی،ورزشی،تبیینی توسط حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات شهرستان چالوس انجام می شود.

وی ادامه داد: این برنامه ها شامل دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری اردوی فرهنگی ورزشی بانوان کارگری استان مازندران ، همایش تجلیل از کارگران نمونه ، نشست جهاد تبیین با موضوع شعار سال ، همایش پیاده روی بسیجیان ، نشست جهاد تبیین با محوریت شعار سال، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهدای صنعت(شهرک صنعتی مرزن آباد) است

وکیلی تصریح کرد: بسیج کارگری درکنار دیگر اقشار بسیج،مأموریت هایی را به صورت عمومی برعهده دارداما وظیفه تخصصی و ذاتی بسیج کارگری،کمک به رفع موانع تولید است و این مهم وظیفه ما را در سال جاری که به فرمایش مقام معظم رهبری سال “جهش تولید بامشارکت مردم” نام گرفته است سنگین تر می کند.

وی اذعان کرد: برخلاف بسیاری از ایدئولوژی هایی که امروزه در جهان حاکم می باشد، دین اسلام به کارگران با چشم عطوفت و مهربانی و قدردانی می نگرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری شهرستان چالوس تصریح کرد: از ادارات و نهادهای شهرستان چالوس که در اجرای برنامه های پایگاه مقاومت بسیج کارمندی و کارگری شهرستان چالوس نهایت همکاری را دارند تشکر می کنم.

کد خبر 6092582

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر ایرانی قوم ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی