Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

یتسحاق بریک به اعضای کمیته روابط خارجی و امنیت کنست گفته است: سران ارتش در خصوص آمادگی ارتش برای جنگ حقیقت را به شما نمی گویند.

کمیسر شکایات نظامیان رژیم صهیونیستی در گزارش خود نسبت به بحران نیروی انسانی در ارتش رژیم صهیونیستی و نیز نقص در انبار کردن و حفاظت از تانک ها و خودروهای زرهی هشدار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح نواقص موجود در بدنه ارتش رژیم صهیونیستی افزوده است: درون ارتش شکاف های بزرگی در زمینه های مختلف از جمله شکاف میان نیروی انسانی و ماموریت هایی که به آن ها محول می شود، وجود دارد.

بریک همچنین از برنامه های «گادی آیزنکوت» رئیس ستاد ارتش رژیم انتقاد کرده و این برنامه ها مسبب ایجاد بحران در نیروی انسانی ارتش عنوان کرده است که بر توانایی ارتش در اجرای ماموریت هایش اثر گذاشته است.

در این گزارش از سران ارتش رژیم صهیونیستی خواسته شده تا با بازدید از مراکز نظامی و پادگان ها، مشکلات نظامیان صهیونیستی را از نزدیک بشنوند. 

کمیسر شکایات نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین افزوده است برای بهبود وضعیت ارتش نیاز به اصلاحات اساسی است.

وی پیش تر در گزارش سالانه خود فاش کرده بود که ارتش این رژیم در شرایط کنونی آمادگی برای جنگ ندارد و با بحران شدید فرمانده در صفوف بالای ارتش مواجه است.

یکشنبه هفته گذشته گروهی از کماندوهای ارتش رژیم صهیونیستی با خودرویی غیرنظامی وارد منطقه ای درشرق خان یونس شده و نوربرکه از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام را به شهادت رسادند.

پس ازلو رفتن عملیات، نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست درگیر شدند. به دنبال این جنایت، جنگنده‌های ارتش صهیونیستی اقدام به پشتیبانی از نظامیان این رژیم کرده و شرق خان‌ یونس را بمباران کردند تا این نیروها بتوانند عقب‌ نشینی کنند. در نتیجه این بمباران‌ها شماری از مبارزان فلسطینی به شهادت رسیدند. 

پس از وقایع یکشنبه شب و حملات موشکی از غزه به سوی سرزمین های اشغالی مقام های صهیونیستی در نهایت روز سه شنبه به آتش بس با نیروهای مقاومت تن دادند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جنگ مشکلات غزه سرزمین های اشغالی جنگ رژیم صهیونیستی سرزمین های اشغالی مشکلات نیروی انسانی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه

رسانه‌های عبری زبان از تمرد ۳۰ نظامی احتیاط از دستورات آمادگی برای حضور در عملیات رفح خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، این عده به بهانه ناتوانی از ادامه جنگ اعلام کردند در عملیات رفح شرکت نخواهند کرد.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم با اعلام این خبر تاکید کرد، این 30 نظامی احتیاط به فرماندهان خود اعلام کردند که حاضر به حضور در رفح نخواهند بود.

فرمانده تیپ چتر باز که این نظامی جمعی آن هستند اعلام کرد در حالی بررسی این مسئله است، اما تاکید کرد علت این تمرد به دلیل حضور مستمر آنها در جنگ و مسایل شخصی بوده است.

در این بین فرمانده یکی از گروه هان هم از رسیدن ده‌ها نامه و درخواست از سوی نظامیان صهیونیست برای خروج از جنگ سخن گفت و افزود، من به خاطر اینکه از سلاح خوشم می‌آید در اینجا حضور ندارم، من فقط می‌خواهم به نزد خانواده و همسرم بروم، من اینجا به خواست شخصی خود نیستم، این کار را می‌کنم چون مجبور هستم.

اما امیر بوحبوط خبرنگار نظامی واللا نیوز شمار این نظامیان را 23 نفر اعلام کرد و افزود: این نظامیان در واکنش به فراخوان صورت گرفته برای آنها اعلام کردند به تازگی خدمت نظامی را به پایان رسانده و نمی‌توانند فورا به خدمت احتیاط بپیوندند.

مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل استصهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدنداحتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیلرسانه‌ عبری: کناره‌گیری رئیس امان دومینوی استعفا را کلید زد

به نوشته این رسانه، مسئولین ارتش اعلام کردند در حال حاضر به دنبال بر طرف کردن کمبود نیرو از طریق فراخوانی تعداد بیشتری از نیروهای احتیاط هستند و اکنون نوبت به نیروهایی رسیده است که بین ماه‌های اکتبر و فوریه گذشته در ارتش حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • تمرد ده‌ها نظامی صهیونیست از رفتن به غزه
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • هشدار ۲ ژنرال صهیونیست درباره حمله به رفح
  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی