Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: سوسن در حالی که شوهرش مشغول مصرف مواد مخدر بود مورد تعرض وحشیانه دوستان شوهرش قرار گرفت.

حجم ویدیو: 43.52M | مدت زمان ویدیو: 00:03:58

فیلم پر بازدید از دستگیر مادر معتاد و جنجالی آبادانی

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سوسن، ۲۸ ساله پس از حضور در دادسرا در مقابل بازپرس قرار گرفت و گفت: چند سال قبل با جوانی به نام فرشاد ازدواج کردم، اما پس از مدت کوتاهی فهمیدم که نامزدم به مواد مخدر Drugs Drugs اعتیاد دارد اگر چه او بیکار بود اما به خاطر این که پدرش وضعیت مالی مناسبی داشت کمبودی را از نظر مالی احساس نمی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیشتر از هر چیزی «رفیق بازی هایش» عذابم می داد. او هر روز دوستان نابابش را به خانه دعوت می کرد و تا نیمه های شب مشغول استعمال مواد مخدر می شدند. تا اینکه در یکی از همین دورهمی ها در حالی که فرشاد در حال خودش نبود دوستانش وارد اتاقی شدند که من و پسر کوچکم در آن بودیم و آن ها به زور در مقابل چشمان پسر و همسرم بصورت نوبتی به من تجاوز Rape کردند.

سوسن گفت: پس از این ماجرا دیگر نتوانستم با فرشاد زندگی کنم و از او جدا شدم، پس از جدایی فرشاد دیگر به من اجازه نداد تا فرزندم را ببینم اکنون من به اینجا آمدم تا از فرشاد شکایت کنم.

بنابراین گزارش بازپرس دستور احضار فرشاد را صادر کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز پسر دانشجو به 40 دختر! / فقط 7 سال زندان! + عکس دختری تجاوز سهیل به پسر نوجوانی را از پنجره دید! خودکشی دختر 9 ساله تهرانی با دیدن فیلم هندی / در خاوران رخ داد قتل‌های زنجیره‌ای تهران چگونه افشا شد؟ / تجاوز وحشیانه اسمال تیغ زن به دختر 16 ساله دختر جوان هووی مادرش شد !+عکس فیلم لحظه ربودن 12 مرزبانان ایرانی به دست گروهک تروریستی جیش العدل+ تصاویر توضیح دفتر آیت الله مکارم درباره فتوای ترمیم بکارت دختران دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! فیلم و عکس تکان دهنده از حادثه کودک آزاری در مهاباد/ والدین معتاد؛ متهمان اصلی

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents مواد مخدر Drugs دورهمی تجاوز Rape اخبار حوادث ازدواج طلاق همسر زندگی من عکس ایران اعدام دختر فیلم دستگیر شد آمریکایی تصاویر زندگی ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری