Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@02:30:37 GMT

مدل رنگ و مش‌های جدید امسال

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۷۶۸۹

مدل رنگ و مش‌های جدید امسال

خانم‌ها معمولا برای انتخاب رنگ مو دنبال جدیدترین‌ها هستند و میخواهند رنگ موهایشان مد سال باشد، اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید در این بخش رنگ و مش و هایلایت‌های مد سال را مشاهده کنید و در صورت علاقه ایده بگیرید.   در انتخاب رنگ مو باید رنگ پوست تان را نیز در نظر بگیرید تا بتوانید رنگ مویی انتخاب کنید که زیبایی چهره شما را دوبرابر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هایلایت‌های تیره و روشن، رنگ و مش‌های کرم قهوه ای، رنگ مو‌های آمبره و سامبره جزو پرطرفدارترین‌های امسال هستند.

                    منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی مدل رنگ مو زیبایی مو رنگ کردن مو رنگ و مش رنگ مو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۷۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد

ایسنا/مازندران سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۵ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات و کیوی از مبدأ استان به خارج از کشور صادر شد.

بابک مؤمنی امروز در گفت‌و با خبرنگاران از صادرات مرکبات و کیوی از مبدأ استان مازندران خبر داد و افزود: امسال ۷۶ هزار و ۵۷۷ تن پرتقال در قالب ۳ هزار و ۶۳۴ محموله و ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن نارنگی در قالب هزار و ۳۱۹ محموله از مبدأ مازندران صادر شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۰۱ هزار و ۷۰۰ تن مرکبات در قالب ۴ هزار و ۹۵۳ محموله از استان صادرات داشتیم، گفت: ۲۴ هزار و ۲۰ تن کیوی نیز در قالب یک هزار و ۵۵ محموله صادرات انجام شد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات ۱۰ هزار و ۲۵۶ تن کیوی با ۴۲۵ محموله طی سال گذشته از مازندران به کشور هند خبر داد.

مؤمنی با اشاره به اینکه سال قبل ۴۸ هزار و ۹۱۲ تن با ۲ هزار و ۴۵۱ محموله پرتقال از استان مازتدران صادرات انجام شد، ادامه داد: در این مدت ۱۳ هزار و ۲۸۷ تن نارنگی با ۷۳۵ محموله صادر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برداشت جو قصیل در قم
  • وجود ۲ معلم نمونه کشوری در گلستان
  • بیش از ۱۸ هزار تن کلزا در شوش و کرخه برداشت شد
  • وجود ۴۷۵ نقطه پرتصادف در جاده های کشور
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • امسال ۱۲۵ هزار تن کیوی و مرکبات از مبدأ مازندران صادر شد
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • مرمت پل خاتون کرج تا آخر امسال تمام می‌شود