Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسی و یاران کارشان در لالیگا را با انجام یکی از دشوارترین بازی‌های فصل پی می‌گیرند.

طرفداری - ویتولو، وینگر اسپانیایی اتلتیکو مادرید به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

اتلتیکو مادرید روز شنبه در هفته سیزدهم لالیگا در دیداری حساس میزبان بارسلونا خواهد بود. به گزارش موندو دپورتیوو، ویتولو و خوانفران درباره این بازی می‌گویند:

مشتاق از راه رسیدن این بازی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماشای آن برای هواداران نیز بسیار جذاب خواهد بود. مسی؟ یک پایش را بگیرید و او هنوز هم بهترین است. او حتی اگر در اوج آمادگی هم نباشد، توانایی تعیین سرنوشت بازی را دارد. پست بازی‌ام؟ تقریبا در تمام دوران فوتبالم در سمت چپ بازی کرده‌ام اما اگر مربی بگوید تیم در سمت راستش به من نیاز دارد، مشکلی ندارم. مهم برای من بازی کردن است نه پست بازی.

خوانفران نیز درباره بازی حساس شنبه گفت:

مقابل بارسلونا برای پیروزی باید برای فوق العاده بازی کردن تلاش کنید. از فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید و فضای زیادی به آنها ندهید. هماهنگی زوج مسی-آلبا بسیار خوب است چون آنها شناخت بی نقصی از هم دارند و برای متوقف کردنشان باید فشرده بازی کنیم. معمولا لالیگا به شما نشان می‌دهد رئال مادرید و بارسلونا چطور بهترین تیم‌ها هستند. آنها ترکیب‌های بهتری در اختیار دارند. بارسلونا سال گذشته تقریبا شکست ناپذیر بود و امسال اگرچه شکست‌های بیشتری متحمل شده اما کماکان تیم بسیار قدرتمندی است. با این حال تلاش می‌کنیم در حالی به پایان فصل برسیم که شانس قهرمانی داشته باشیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم

راسل در ۶۰ سالگی، برنامه ای برای بازگشت به دنیای فوتبال ندارد.

ساندرو راسل رئیس اسبق باشگاه بارسلونا که بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ ریاست این باشگاه را برعهده داشت، خود را بهترین رئیس تاریخ بارسلونا می داند.

بارسلونا در دوران راسل موفق به کسب ۹ جام از جمله یک لیگ قهرمانان اروپا و ۲ لالیگا شد. راسل در مصاحبه با اسپورت گفت:

با توجه به تعداد جام ها و سال های نشستن روی صندلی مدیریت در دفتر باشگاه، من بهترین و موفق ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم. بارتومئو دوم است و لاپورتا در جایگاه سوم قرار می گیرد.

بازگشت به بارسلونا؟ فعلا چنین ایده ای ندارم اما زندگی به من آموخته که هرگز نگویم هرگز.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • بدل آنچلوتی در تمرین پرسپولیس (عکس)
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا (لالیگا اسپانیا - 2008/5/7) / فیلم
  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • انتقاد تند ژاوی از عملکرد شاگردانش مقابل جیرونا
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید