Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران - ایرنا -فرمانده انتظامی گچساران گفت: 114 دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف این شهرستان در طرح پاکسازی نقاط آلوده در هفته جاری توقیف شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سید محمد موسوی روز پنجشنبه اظهار داشت: در این طرح 57 دستگاه خودرو و 47 دستگاه موتورسیکلت متخلف شناسایی و توقیف شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و درخواست‌های مردمی، پلیس این شهرستان موفق به دستگیری 219 نفر متهم شده است.
فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: در راستای این طرح 9 کیلو و 213 گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد.
وی ابراز داشت: این متهمان شامل افراد سارق، معتاد، تبعه افغان، قاچاقچی مواد مخدر و قاچاقچی کالا و ارز هستند.
موسوی گفت: پس از تشکیل پرونده مجرمان به مراجع قضایی معرفی و خودروها و موتور سیکلت های به پارکینگ منتقل شدند.
موسوی افزود: ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان، مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، جمع آوری معتادان پرخطر برخورد با سارقان، ارازل و اوباش و مزاحمان خیابانی برای آسایش مردم از اولویت‌های پلیس است.
فرمانده انتظامی گچساران ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان، از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس گزارش دهند.
8143

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي توقيف خودرو گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۷۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن درستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097044

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران