Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@21:37:01 GMT

ستاره‌های کیلویی هتل‌ها

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۷۹۹۶

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان با اشاره به اینکه هتل‌های این استان در دوره‌های قبل ستاره‌های کیلویی گرفته‌اند، گفت: ما تلاش داریم وضعیت هتل‌ها استاندارد شود.

سید امین قاسمی امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جامعه هتل داران لرستان را بعد از ۵۰ سال سابقه هتل داری در این استان راه اندازی کردیم، اظهار داشت: خدمات هتل های استان استاندارد نیست؛ ساخت و سازهای آن ها استاندارد نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هتل های استان در دوره های قبل ستاره های کیلویی گرفته اند، تصریح کرد: تلاش می کنیم این ستاره ها را استانداردسازی کنیم، این ها را اصلاح خواهیم کرد و تشکیل جامعه هتل داران اولین گام در این راستا است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با تاکید بر اینکه ۳۰۰ آیتم برای هتل ها داریم که بر اساس آن ها درجه بندی می شوند و ستاره می گیرند، افزود: یکی از دلایلی که تنها با افزایش ۵ درصدی قیمت اتاق هتل ها موافقت کردیم، بخشنامه صریح رئیس جمهوری مبنی بر جلوگیری از تورم و افزایش قیمت در بخش خدمات بود.

قاسمی یادآور شد: هتل های لرستان باید خدمات خود را استاندارد کنند.

 

مهر

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000B1N برچسب ها: هتل ، هتل لوکس ، لرستان

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: هتل هتل لوکس لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۷۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان

عبدالوحید ملک‌آرا در جمع خبرنگاران در رابطه با برنامه‌های هفته سلامت در معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: ویزیت پزشک عمومی، متخصص زنان و زایمان و ناباوری و خدمات پرستاری رایگان در درمانگاه شهید امیری و درمانگاه‌های سپاه استان جهت خدمات رایگان به مردم استان ارائه می‌شود.

وی افزود: تجلیل از کارکنان آزمایشگاه، اجرای همایش‌های کوهپیمایی کارکنان سپاه با همکاری تربیت و بدنی سپاه استان، برگزاری کلاس‌های آموزشی، پویش نذر خون، برپایی ایستگاه‌های سلامت به منظور انجام تست‌های BMI برای پرسنل، از برنامه های سپاه در این هفته است.

ملک آرا عنوان کرد: قرارگاه جهادی شهید امیری معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناسبت هفته سلامت، جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار استان توسط درمانگاه شهید امیری و بهداری نواحی اعزام می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌شود
  • بیش از ۵ هزار عنوان خدمت در دستگاههای اجرایی ارایه می شود
  • خودرو‌های داخلی واقعا چقدر ایمن هستند؟
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار لرستان پیدا شد