Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@10:48:38 GMT

مرد عصبانی با چکش همسایه طلبکارش را کشت

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۸۲۳۹

این جنایت نوزدهم آبان امسال در یک خانه مسکونی در حیدرآباد کرج رخ داد.

رسیدگی به این پرونده زمانی کلید خورد که خانواده رحیم ۴۹ ساله به‌دنبال ناپدید شدن وی به اداره آگاهی مراجعه کردند. آن‌ها به پلیس گفتند که ما در کرج خانه‌ای داریم. رحیم از همسایه این خانه به‌نام فرامرز مبلغی پول طلبکار بوده و از دیروز برای دریافت این پول به کرج رفته است، اما دیگر خبری از او نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب مأموران به خانه رحیم در کرج رفتند و دریافتند خانه او بهم ریخته است، بنابراین بررسی‌ها برای کشف این معما شروع شد.

کارآگاهان به‌عنوان نخستین مظنون این پرونده به بازجویی از فرامرز پرداختند. وی در حالی که قصد داشت مسیر پرونده را تغییر دهد گفت: مدت‌هاست که رحیم را ندیده است، اما مأموران هنگام بازرسی از خانه‌اش لوازم شخصی رحیم را پیدا کردند. سپس در ادامه بازرسی از خانه یکی از افسران تجسس ناگهان داخل حمام با جسد مثله شده رحیم رو به رو شد.

خیلی زود بازپرس کشیک قتل در محل جنایت حضور یافت و به دستور وی جسد رحیم به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرامرز ۴۸ ساله در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان جنایی گفت: من به رحیم بدهکار بودم وقتی برسر اختلاف مالی باهم درگیر شدیم گردنش را گرفتم که به زمین افتاد. بعد با چکش ضربه‌ای به سرش زدم. وقتی دید خیلی عصبانی هستم از من خواست او را به بیمارستان ببرم و با التماس گفت که دیگر پولش را نمی‌خواهد و شکایتی هم از من ندارد.

اما من که خون جلوی چشمهایم را گرفته بود، او را کشتم و جسدش را داخل حمام مثله کردم. می‌خواستم سر فرصت جسد را از خانه خارج کنم که دستگیر شدم.

پس از اعتراف‌های تکان دهنده فرامرز، وی به اتهام قتل عمد دستگیر شد و هم‌ اکنون با صدور قرار بازداشت برای تکمیل پرونده به زندان منتقل شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خانواده پول قتل زمین بیمارستان زندان بیمارستان پول خانواده زمین قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد

پیکر استاد رحیم پرواسی هنرمند چهره‌پرداز سینما و تلویزیون کشورمان در زادگاهش اردبیل تشییع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عصر امروز پیکر استاد رحیم پرواسی از گریمورها و چهره‌پردازهای سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی معروف کشورمان در زادگاهش اردبیل با حضور اقشار مختلف مردم تشییع و تا منزل ابدی همراهی شد.

این هنرمند اردبیلی که در فیلم‌ها، سریال‌ها و تله فیلم‌های مختلف به عنوان چهره‌پرداز حضور داشت 2 روز پیش دار فانی را وداع گفت و امروز در آرامستان قاسمیه اردبیل با حضور هنرمندان اردبیلی تشییع و به خاک سپرده شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در حاشیه مراسم تشییع این هنرمند اظهار داشت: استاد پرواسی نمونه اخلاق، ادب و تواضع در عرصه علم و هنر بودند و همواره سعی می‌کردند تا وظیفه و رسالت خود را به شایستگی انجام دهند.

امیر رجبی تصریح کرد: این هنرمند شهیر اردبیلی سال‌های طولانی در تهران و سایر استان‌ها به فعالیت‌های هنری ادامه داده و حتی با برگزاری کلاس‌های مختلف آموزشی سعی کرد تا شاگردان بیشماری را تربیت و تحویل جامعه هنری کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: آیین بزرگداشت این هنرمند ارزشمند و مراسم تشییع او با حضور مخاطبان بیشماری برگزار شد و قطعا هنرمندان استان سعی خواهند کرد تا با برگزاری آیین‌های بزرگداشت یاد و خاطره این استاد فقید و چهره ملی گریمور را گرامی بدارند.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و در خانه آتش زد
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • مرمت خانه‌های تاریخی اردبیل امسال تعیین تکلیف می‌شود
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»