Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، آئین افتتاحیه دفتر محله اسلامی قائمیه شهرک ولیعصر (عج) شاهرود به همت پایگاه حضرت ابوالفضل (ع) حوزه علی ابن ابیطالب (ع) در مسجد ابوالفضل برگزار شد.
حجت الاسلام حسین یحیایی دبیر محلات اسلامی استان سمنان قرارگاه شهید شاطری در سخنانی با تبریک هفته وحدت و بسیج اظهار کرد: محله اسلامی یک نظام فکری رفتاری در راه خدمت به مردم است و تحقق پیدا نخواهد کرد مگر اینکه مردم آن محله پای آرمان های آن محله باشند و در راستای تحقق اهداف انقلاب و اسلام تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در محله ای که امنیت و بهداشت و آرامش نباشد نمی توان گفت اسلامی است، اسلام برای آرامش و آسایش است و دارای لطافت است.
یحیایی خاطر نشان کرد: در راستای تحقق بخشیدن به مدینه فاضله همه ما باید تلاش کنیم و شوراهای محلات اسلامی در ۲۲ محله استان کار خود را شروع کرده اند و شاهرود در سطح کشور رونمایی کرد و امروز در کشور ابلاغ شده و شاهرود امروز یک برند در کشور است و به فال نیک می گیریم افتتاح دفاتر محلات اسلامی شاهرود را در این ایام مبارک و مقدس.
در این مراسم حکم رئیس شورای محله اسلامی قائمیه با حضور دبیر شورای محله اسلامی سپاه استان سمنان اهدا و دفتر این شورا نیز افتتاح گردید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی

 احمدرضا متألهی شهردار اردکان با بیان اینکه آموزش شهروندی و افزایش آگاهی در مورد تفکیک و دفع صحیح زباله‌های شهری از اهمیت بسزایی برخوردار است اظهار داشت: پسماند‌ها و زباله‌ها از موادی هستند که می‌توانند آسیب‌های جدی به محیط زیست و منابع طبیعی موجود وارد کنند؛ که یکی از وظایف شهرداری‌ها درحوزه خدمات شهری، به کارگیری روش‌های مختلف مدیریت پسماند‌های شهری است که از سال گذشته طرح آموزش شهروندی و چهره به چهره درخصوص تفکیک زباله از مبداء در دستور کار ما قرار گرفت.

اوبا اشاره به اینکه شهروندان اردکانی همراهی و مشارکت قابل تحسینی در این طرح داشته اند افزود: بدون شک مشارکت مردم در تفکیک زباله از مبداء می‌تواند به ایجاد فرهنگ بازیافت و حفاظت از محیط زیست در جامعه کمک کند، اجرای این طرح در اردکان موفقیت چشمگیری داشته که جا دارد از مشارکت جدی و استقبال خوب شهروندان اردکانی در این طرح قدردانی نمایم.

شهردار اردکان به تعداد خانوار‌های آموزش دیده شده اشاره کرد و افزود: از ابتدای این طرح تاکنون در ۲۰ منطقه سه و ۶۰۰ خانوار در شهرک ریحانه النبی (ص)، امام هادی (ع)، شهرک ولی عصر (عج)، شهرک آزادگان، شهرک انقلاب، شهرک ۹۰ دستگاه، شهرک ۱۵ خرداد، شهرک فجر، شهرک قائم و مسکن مهر، محله شریف آباد، محله چرخاب، محله تیران، محله کوشکنو، شهرک گلنوش، محله علی بیک، محله قملاق، قلعه سیف و کچیب آموزش‌های لازم را دیده اند؛ که آموزش چهره به چهره خانوار‌ها با حضور آموزش یاران شهرداری در مناطق مختلف اردکان همچنان ادامه دارد.

اوگفت: حفظ محیط زیست، اصلاح الگوی اخلاق شهروندی، ترویج مسئولیت پذیری فردی و اجتماعی و ارتقاء آگاهی از حقوق و وظایف شهروندی از جمله اهداف این طرح بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • سپاه پاسداران نهادی از جنس مردم+فیلم
  • مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود