Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان – ايرنا – با افزايش نرخ گوشت گرم دام، شرکت پشتيباني امور دام جهادکشاورزي استان زنجان با همکاري دستگاه هاي نظارتي در اين استان، براي رفاه حال مصرف کنندگان اقدام به توزيع گوشت دام منجمد وارداتي مي کند که ميزان توزيع آن امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد يافته است.

به گزارش ايرنا، از دي ماه سال 95 نرخ گوشت گرم گوسفندي با افزايش 100 هزار ريالي در هر کيلوگرم به 350 تا 480 هزار ريال رسيد و در کنار آن قيمت گوشت دام سنگين نيز به دليل تقاضاي زياد مصرف کننده ها بالا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئولان مربوطه علت افزايش نرخ اين فرآورده را در سال بيان شده قاچاق دام سبک به عراق و ديگر کشورهاي عربي بيان کردند و براي تنظيم بازار و عرصه آن به نرخ مصوب دولتي اقدام به توزيع گوشت گرم گوسفندي وارداتي و منجمد دام سنگين کردند که اين روند همچنان ادامه دارد.
اما در اين ميان هستند کساني که با خريدهاي بيش از نياز خود، مصرف کننده واقعي را از دريافت گوشت دام منجمد وارداتي محروم مي کنند و بر همين اساس نيز اين مساله مسئولان را بر آن داشته است تا توزيع اين گوشت را با مديريت و کنترل بيشتري انجام دهند و در اين راستا به هر يک از خريداران بيش از سه کيلوگرم از اين فرآورده عرضه نمي شود.
** گوشت دام بايد به دست مصرف کننده واقعي برسد
مدير توسعه بازرگاني سازمان جهادکشاورزي استان زنجان گفت: به دنبال افزايش نامتعارف قيمت گوشت قرمز و اهميت اين کالاي پروتئيني در سبد غذايي خانوار، اين سازمان با مباشرت شرکت پشتيباني امور دام به طور مستمر نسبت به تامين گوشت مورد نياز از مبادي وارداتي اقدام مي کند.
عبدالله جعفري با بيان اينکه کمبودي در توزيع گوشت منجمد وارداتي دام نداريم، اظهارکرد: امسال ميزان عرضه اين فرآورده به مراکز توزيع نسبت به مدت مشابه سال قبل 30 درصد رشد يافته است.
وي خاطرنشان کرد: براي رفاه حال مصرف کننده و بهره مندي همه متقاضيان از گوشت دام منجمد وارداتي براي هر خريدار يک بسته حداکثر تا سه کيلوگرم عرضه مي شود.
به گفته مدير توسعه بازرگاني سازمان جهادکشاورزي استان زنجان، مراکز اصلي توزيع فرآورده خام دامي در استان فروشگاه هاي زنجيره اي و تعاوني هاي مصرف داوطلب، برخي فروشگاه هاي صنفي مجاز و در شهرستان ها مباشران معرفي شده اند.
** کالاهاي اساسي بيش از نياز مردم موجود است
مدير يکي از فروشگاه هاي زنجيره اي شهر زنجان خاطرنشان کرد: مصرف کننده ها نگراني درباره کمبود پروتئين و کالاهاي اساسي مورد نياز نداشته باشند چرا که روزانه 10 ها تن از اين کالا وارد فروشگاه و بلافاصله عرضه مي شود.
وي تاکيد کرد: با دريافت گوشت گرم و منجمد وارداتي و هماهنگي از سوي دستگاه هاي نظارتي مربوطه با حضور بازرس اتاق اصناف اين فراورده ها در فروشگاه براي مصرف کننده ها عرضه مي شود.
اين مدير فروشگاه تاکيد کرد: برخي از افراد سود جو به خريد چندين بسته گوشت اقدام مي کنند و اين مساله موجب مي شود تا اين فرآورده به دست مصرف کننده واقعي نرسد.
وي خاطرنشان کرد: اين فروشگاه روزانه يکهزار و 600 مشتري دارد که همه کالاهاي اساسي براي آنها توزيع مي شود.
** در انتظار توزيع گوشت دام منجمد وارداتي هستم
يکي از مشتريان فروشگاه زنجيره اي اظهارداشت: 2 روز است که در نوبت دريافت گوشت منجمد هستيم و چند روز قبل نيز مراجعه کردم که توزيع آن انجام و فرآورده تمام شد.
ثريا ميرحيدري افزود: امروز هم از صبح در انتظار توزيع گوشت منجمد هستم که کارکنان فروشگاه اعلام مي کنند گوشت نيامده و توزيع نمي شود.
وي يادآوري کرد: امروز هم صبح و بعدازظهر در فروشگاه منتظر مي شوم که اگر توزيع انجام شد مي خرم و نبود هم دوباره برمي گردم، فردا مجدد مراجعه مي کنم.
يکي از مشتريان فروشگاه نيز که در انتظار دريافت گوشت وارداتي بود، ادامه داد: با تماسي که گرفتم مسئول انبار اين فروشگاه زنجيره اي گفت که در حال حاضر اين فرآورده در انبار موجود است اما توزيع آن بايد با حضور بازرس شوراي اصناف باشد.
وي خاطرنشان کرد: مسئولان فروشگاه زمان دقيق و يا حتي تقريبي از توزيع گوشت اعلام نمي کنند تا افرادي مثل ما بيهوده ساعت ها و حتي روزها منتظر نمانيم و سرموعد مراجعه کنيم.
در اين فروشگاه دقايقي بعد از حضور بازرس اتاق اصناف استان، گوشت منجمد وارداتي دام در فضايي آرام و براي هريک از خريداران تنها يک بسته توزيع شد.
9505/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • جزئیات دور جدید فروش خودرو‌های وارداتی
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان