Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد ایرانمنش، رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: به منظور توسعه و رشد پايدار رشته سنگ‌نوردی و شناسایی استعدادهای برتر، اولین دوره مسابقات سنگ‌نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور مقارن با میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت، در دو رده سنی (رده های سنی 12 تا 15 سال ) به میزبانی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان در حال برگزاریست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه این رقابت ها با حضور 300 شرکت کننده در بخش دختران و در گرايش‌هاي سرطناب، سرعت، بلدرينگ و کامباین انجام می شود، افزود: از استان کرمان 12 ورزشکار در این رقابت ها حضور دارند.

 ایرانمنش تصریح کرد: مسابقات از روز یکم آذر جاری در سالن سنگ نوردی، خانه سنگ نورد واقع در مجموعه امام علی (ع) کرمان آغاز شده است و تا چهارم همین ماه ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه رقابت ها پنج شنبه یک آذر در رشته سرعت برگزار شد، بیان داشت: در پایان رقابت های این بخش، در گروه اول، سارا زراعت زاده از کرمان، آیناز محمدی از کرمان و صبا شمعخانی از همدان به ترتیب عناوین اول تا سوم مسابقات را از آن خود کردند.

ایرانمنش یادآور شد: در گروه دوم نیز آناهیتا آریانفر از کرمان، زهرا کهنوجی از کرمان و شیما رستگار از زنجان مقام های اول تا سوم رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

رییس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان گفت: مراسم اهدای جوایز این بخش با حضور زمانی نماینده وزارت ورزش و جوانان، گرجی نایب رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، مرادی معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، ایرانمش رییس و گنجی نایب رییس بانوان هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کرمان برگزار شد.

ایرانمنش افزود: این رقابت ها جمعه 2 آذر در رشته بلدرینگ، شنبه 3 آذر در رشته سرطناب و یک شنبه 4 آذر جاری در رشته کمباین پیگیری می شوند.

یادآور می شود: رقابت های بخش پسران نیز یکم تا چهارم آذر ماه به میزبانی استان زنجان در سالن اختصاصی سنگ نوردی برگزار می شوند.

انتهای پیام/ب

پایان بخش سرعت رقابت های سنگ‌نوردی المپیاد استعدادهای برتر کشور با درخشش کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کوهنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی احسانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر اجرایی المپیاد فناورانه استان تهران با اعلام این خبر گفت: اولین المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی با حضور دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش ورزش رباتیک، ورزش های دیجیتال و فیجیتال و فناوری و نوآوری در ورزش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این المپیاد ورزشی به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان، برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشجویان علاقه مند به شرکت در اولین دوره المپیاد ورزشی فناورانه تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به ادرس اینترنتی https://setav.ir.stso مراجعه کنند.

کد خبر 6098224

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • نویسنده و پژوهشگر کرمانی درگذشت
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • صحن شورای شهر اصفهان به صحنه‌ تقدیر و تجلیل از معلمان و قهرمان ورزشی تبدیل شد
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان