Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال بانوان کشور که در هفته نخست بدون مربی و نداشتن تمرین و آمادگی لازم برابر تیم قدر ذوب آهن اصفهان شکست خورده بود، در دومین دیدار خارج از خانه موفق شد اولین پیروزی خود و اولین شکست مبنا تجارت کاسپین را رقم بزند.
توپکا در این دیدار در ست‌های اول، دوم با نتیجه مشابه ۲۰-۲۵ به برتری رسید، اما ست سوم را با نتیجه ۲۲-۲۵ به مبنا تجارت کاسپین واگذار کردو در نهایت در ست چهارم با پیروزی قاطع ۱۷-۲۵ به برتری ۳ بر ۱ دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مونا خواجه کلایی، سحر جباری، بهار سلیم زاده، فاطمه عباس نیا، سحر رضایی، صدیقه ذوالفقاری، ساحله معصومی، آتوسا ملک نژاد، سوده نیازی، نگین شیرتری، آیتک سلامت، سیما دهستانی و زهرا ذکریایی بازیکنان تیم توپکا بابلسر را تشکیل می‌دهند.
توپکا بابلسر، ساعت ۱۴ پنجشنبه ۸ آذر در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور، در سالن حضرت قائم (عج) دانشگاه مازندران میزبان پیکان تهران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال بانوان توپکا بابلسر مسابقات ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی، تیم چلسی موفق شد با کسب برتری 1 بر 0 خانگی در برابر کریستال پالاس، برای چهارمین بار در لیگ برتر انگلیس و پنجمین بار در تاریخ فوتبال انگلستان قهرمان شود. ادن هازارد، زننده تک گل تیم ژوزه مورینیو در این مسابقه بود.

دانلود (7.2MB)

دیگر خبرها

  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • چهارمین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 1-0 مقابل کریستال پالاس (3 می 2015) / فیلم
  • برتری یک طرح موفق دانش آموزی در بَم
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • دنبال رونق تجارت خارجی در مازندران هستیم
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد