Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: انتشار نامه‌ای درباره طرح گردشگری «تنگ تکاب» و چراغ سبز سازمان محیط زیست به این طرح که با امضای مدیر کل «دفتر ریاست» سازمان در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد، با واکنش فعالان محیط زیست مواجه شده، واکنشی که از سوی عیسی کلانتری بی پاسخ نماند.

در متن نامه مدیر کل «دفتر ریاست» سازمان محیط زیست خطاب به مدیران کل استان‌های خوزستان و کهگیولیه و بویر احمد آمده است: «خلاصه جلسه کمیته مدیریت منابع آب و تصمیمات اتخاذشده در مورد طرح گردشگری «تنگ تکاب» توسط شرکت سهامی آب و برق خوزستان، به استحضار ریاست سازمان محیط زیست رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پی‌نوشت کردند: با توجه به نظریه سازمان آب و برق خوزستان، طرح گردشگری تنگ تکاب را اجرا کنید و هیچ نیازی به تهران (سازمان) و دیگر معاونت‌ها ندارید. شما دستور فوق را اجرا کنید.»

عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست در پاسخ به چرایی صدور مجوز طرح گردشگری تنگ تکاب با وجود مخالفت‌ها و دلیل بکارگیری این ادبیات در متن نامه به ایسنا، گفت: با اینکه من اختیاراتم را به ادارات کل محیط زیست استان‌ها تفویض کرده‌ام، اما اگر به این نتیجه برسم که استان غیرمنطقی تصمیم می‌گیرد؛ جلوی آن تصمیم را خواهم گرفت.

وی تاکید کرد: من با وجود تفویض اختیار به استان‌ها، جلوی تصمیمات غیر منطقی را می‌گیرم، چون این اختیار را از خودم سلب نکرده‌ام و ممکن است گاهی از ۱۰۰ تصمیم استان دو تصمیم وتو شود.

رئیس سازمان محیط زیست در پاسخ به اینکه چرا بررسی صدور مجوز گردشگری تنگ تکاب را به استان‌های مربوطه واگذار نکرده است؟ گفت: تصمیم محیط زیست استان در این مورد، منطقی نبود. اگر استان یا حتی در ستاد برای مخالفت با طرحی، نظر منطقی داشته باشند، من می‌پذیرم، اما اگر نظر غیرعلمی بدهند و به استناد این نظر غیر علمی اجرای طرح را رد کنند؛ تصمیم را نمی‌پذیرم.

کلانتری همچنین گفت: محیط زیست استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد توانمندی لازم را برای تصمیم در مورد طرح گردشگری تنک تکاب نداشتند.

منبع: فردا

کلیدواژه: عیسی کلانتری محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: این برنامه با هدف فرهنگ سازی و هدف گذاری برای نسل آینده شهر زاهدان انجاج شد.
نارویی افزود: به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست و راهکار‌های حفاظت از آن کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس زاهدان برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست