Web Analytics Made Easy - Statcounter

49 پروژه محرومیت‌زدایی با بیش از 25 میلیارد ریال اعتبار در راستای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی به مناسبت هفته بسیج در همدان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، همزمان در سراسر استان پروژه‌های محرومیت‌زدایی با محوریت بسیج و با حضور استاندار، مدیران کل ادارات، فرماندهان سپاه در مرکز استان، فرمانداران و مدیران در شهرستان‌ها به صورت ویدئو کنفرانسی بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در قرارگاه پیشرفت و آبادانی با اشاره به نقش بارز مردم و مشارکت‌ مردمی در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سراسر استان، اظهار کرد: اجرای این پروژه‌ها در مناطق محروم و روستایی باعث افزایش امید به زندگی و مانع از مهاجرت روستاییان می‌شود

علی قراباغی به بهره‌برداری از 21 پایگاه بسیج مقاومت توسط معاونت مهندسی سپاه انصارالحسین (ع) طی هفته بسیج اشاره کرد و گفت: 4 هزار و 610 میلیون ریال اعتبار در این خصوص اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه ناحیه بسیج دانشجویی سپاه انصارالحسین(ع) نیز احداث 19 باب خانه محرومان را آغاز کرده است، تصریح کرد: 11 باب از این موارد در هفته بسیج به بهره‌برداری رسید؛ این پروژه‌ها با اعتبار 4 هزار و 400 میلیون ریال انجام شده و در حال انجام است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: 400 میلیون ریال برای احداث هر واحد خانه محروم هزینه شد که 100 میلیون ریال از محل اعتبارات بسیج، 150 میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد و 150 میلیون ریال از محل اعتبارات خیرین بوده است.

وی بهره‌بردارری از پایگاه فرهنگی روستای چنار اسدآباد با اعتبار 900 میلیون ریال را از جمله پروژه‌های بسیج سازندگی برشمرد و بیان کرد: 400 میلیون ریال این اعتبار از محل اعتبارات بسیج و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی تأمین شد.

قراباغی بهسازی مسجد روستای گیو دره رزن و مرمت مسجد دولت‌آباد شهرستان بهار را از دیگر پروژه‌ها در این بخش دانست و ادامه داد: هر یک از این پروژه‌ها جداگانه با اعتبار500  میلیون ریال اعتبار به سرانجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: بهسازی و جدول‌کشی روستای آشاق‌قلعه ملایر به متراژ 2500 متر با اختصاص 400 میلیون ریال انجام و آماده بهره‌برداری شده است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان یادآور شد: مرمت امامزاده شیخ منصور(ع) نهاوند نیز با اعتبار 300 میلیون ریال انجام شد.

وی با اشاره به اجرای خانه عالم در تویسرکان، اظهار کرد: این پروژه با مساحت 270 متر در دو طبقه با اعتبار 750 میلیون ریال انجام شده است.

قراباغی دیوار کشی مدرسه روستای آقداش دهستان مهربان کبودراهنگ به متراژ 688 متر مربع با اعتبار یک‌میلیارد ریال را از جمله پروژه‌های اجرا شده توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالحسین(ع) همدان برشمرد و گفت: دیوارکشی خانه بهداشت روستای مسجدین دهستان مهربان کبودراهنگ به طول 376 متر مربع با اعتبار 300 میلیون ریال نیز از دیگر پروژه‌ها در این بخش است.

وی ایجاد آب بند سنگ ملاتی روستای باباحصاری دهستان مهربان شهرستان پیشخور با حجم 242 متر مکعب با اعتبار 2 میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های این قرارگاه برشمرد و بیان کرد: استخر ذخیره آب کشاورزی روستای چپقلو دهستان پیشخور فامنین نیز با اعتبار 403 میلیون ریال انجام شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: دیوار ساحلی روستای اکنلو دهستان مهربان کبودراهنگ به طول 450 متر با اعتبار 580 میلیون تومان نیز از دیر پروژه‌های اجرایی این قرارگاه است.

وی با بیان اینکه در برنامه 5 ساله پنجم بسیج، احداث 82 سالن ورزشی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: 70 سالن ورزشی به بهره‌برداری رسیده است و طی هفته بسیج نیز یک سالن ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۹۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان

مصطفی زینتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از طرح بهسازی معابر روستایی در ۱۰ روستای شهرستان دامغان خبر داد و ابراز کرد: طرح بهسازی معابر مناطق قهاب رستاق و دامنکوه امسال با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی گفت: سال گذشته طرح بهسازی در شش روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شامل آسفالت معابر و خیابان و جدول گذاری اجرا شده است.

رئیس بنیاد مسکن دامغان همچنین بین کرد: عملیات بهسازی در روستاهای حسن آباد و فرات در جنوب دامغان شامل ۱۱ هزار متر مربع آسفالت و جدول گذاری با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال به پایان رسید.

زینتی با بیان اینکه جلوگیری از جاری شدن روان آب‌ها و تسهیل در تردد و رفت و آمد از مهمترین اهداف اجرای طرح بهسازی در روستاها است، بیان کرد: بهسازی معابر روستایی در زمره مطالبات جدی مردم محسوب می‌شود.

کد خبر 6096801

دیگر خبرها

  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان