Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@02:50:02 GMT

توصیه هیلاری کلینتون به اروپا

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۳۹۷۳۴

توصیه هیلاری کلینتون به اروپا

خبرگزاری فارس: هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اسبق آمریکا از اروپایی‌ها خواست برای جلوگیری از قدرت گرفتن راست‌گرا‌ها در این قاره، کنترل بیشتری بر مهاجرت به کشور‌های اروپایی اعمال کنند.

به نوشته روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف، کلینتون ضمن تمجید از مواضع صدراعظم آلمان در خصوص پناهجویان، اظهار داشت که پوپولیست‌های راست‌گرا از ترس عمومی از سیل کنترل‌نشده مهاجرت غیرقانونی برای تقویت شانس‌های انتخاباتی خود استفاده می‌کنند و همین امر نیروی پیشران برگزیت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به روزنامه گاردین گفت که اروپا به مدیریت مهاجرت نیاز دارد چرا که، چون جرقه‌ای است که شعله می‌افروزد.

وزیر خارجه اسبق آمریکا همچنین در سخنانی که شخص دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را هدف قرار می‌داد در خصوص دریافت کمک از روسیه برای حمایت از احزاب و جریانات سیاسی هشدار داد. روسیه هرگونه دخالت در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا را تکذیب کرده است.

وی همچنین برگزیت را بزرگ‌ترین خودزنی ملی - اقتصادی در تاریخ مدرن خوانده است. برگزیت همان خروج انگلستان از اتحادیه اروپاست که مذاکرات آن به‌صورت تنش‌آلودی بین لندن و بروکسل در جریان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: هیلاری کلینتون اروپا مهاجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۳۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جروزالم پست: موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک های ایرانی

روزنامه اسراییلی " جروزالم پست" از ناکامی سامانه های پدافندی ارتش آمریکا مستقر در منطقه در رهگیری موشک های بالستیک ایرانی در جریان عملیات تنبیهی وعده صادق در شامگاه 25 و بامداد 26 فروردین 1403 خبر داده است.

به گزارش عصرایران و بر اساس گزارش این روزنامه اسرائیلی به نقل از رادیو ارتش اسرائیل، در شب عملیات وعده صادق از میان 8 موشک سامانه های پدافندی آمریکا که از دریا و با هدف مقابله با موشک‌های بالستیک ایرانی شلیک شدند، تنها 2 مورد توانستند موفق عمل کرده و به موشک های ایرانی اصابت کنند.

جروزالم پست بر این اساس، از موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکایی در رهگیری و انهدام موشک های بالستیک ایرانی خبر داده است.

این در حالی است که منابع و مقامات اسرائیلی ساعاتی پس از اتمام عملیات وعده صادق مدعی شده بودند که با موفقیت توانسته اند 99 درصد از پرتابه های ایران را رهگیری و منهدم کنند.

اما پس از انتشار تصاویر ویدئویی و ماهواره ای طی روزهای بعد از عملیات وعده صادق، برخی منابع رسانه ای اسرائیل از جمله روزنامه "معاریو" گزارش دادند که اسرائیل و متحدان غربی و عربی آن موفق به رهگیری و انهدام 84 درصد از پرتابه های ایرانی شده اند.

روزنامه واشنگتن پست آمریکا نیز در گزارشی با استناد به تصاویر ماهواره ای از اصابت دستکم 9 موشک بالستیک ایرانی به اهدافی نظامی در عمق اسرائیل خبر داد.

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مسئول طراحی و اجرای عملیات وعده صادق بوده، اعلام کرده در حمله تنبیهی به اسرائیل، از موشک های قدیمی خود استفاده کرده و از زرادخانه های جدید خود استفاده نکرده است.

سردار حاجی زاده فرمانده این نیرو اخیرا در مصاحبه ای گفت تنها با 20 درصد از ظرفیت تهاجمی این نیرو، تمامی کشورهای غربی متحد و ارتش رژیم اسرائیل با تمامی قوا و توان وارد عمل شدند تا پرتابه های ایرانی را خنثی کنند با این حال اهداف نظامی هدف قرار گرفته در عمق اسرائیل با موفقیت مورد اصابت قرار گرفته است.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله ایران به اسرائیل/ برآورد اولیه: 500 پهپاد و 220 موشک شلیک شده است/ پایگاه هوایی اسرائیل که کنسولگری ایران را زد، موشک باران شد/ بایدن از اسرائیل خواست به حمله ایران پاسخ ندهد حمله چهاروجهی و پیچیده ایران به اسرائیل نخستین تصاویر از اصابت موشک‌های ایرانی به اسرائیل (فیلم)

دیگر خبرها

  • جروزالم پست: موفقیت 25 درصدی سامانه های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک های ایرانی
  • هراس وزرای اسرائیلی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • وزیران صهیونیستی: اعتراضات دانشجویی تهدیدی وجودی است
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • پیروزی بدون جنگ
  • مقابله اتحادیه اروپا با بحران مهاجران با ابزار اخراج
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!