Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، هانی مرزوق، سخنگوی دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی عنوان داشت: "بحرین مقصد آتی نخست‌وزیر است و این سفر مقدمه‌ای برای امری بزرگ‌تر است... برای خاورمیانه‌ای دیگر. این سفر آغازگر روابط جدیدی است و نشان می‌دهد که ما در مسیر درست برای اصلاح تاریخ قرار داریم".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: "اسرائیل جهان عرب را بزرگ و دارای تنوع و سرشار از توانایی‌های انسانی می‌بیند و اسرائیل خواهان برقراری روابط گسترده‌ای با جهان عرب در سطح علمی و آکادمیک است".

مرزوق عنوان داشت: اسرائیل دست به تلاش‌های بسیار گسترده‌ای در سطوح امنیتی وآکادمیک می‌زند و ما شاهد ثمره این تلاش‌ها خواهیم بود. تعدادی از وزیران در گذشته سفرهایی به کشورهای عربی و کشورهای حوزه خلیج فارس با کادرهای اقتصادی و دانشجویی گسترده داشتند.

نتانیاهو در ۲۶ اکتبر گذشته نیز در اقدامی غافلگیرانه به عمان سفر کرد و با سلطان قابوس بن سعید، پادشاه عمان دیدار نمود که این اولین سفر وی به یک کشور عربی بود که روابطی با تل آویو نداشت.

نتانیاهو اخیراً بارها "عادی سازی" روابط با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را ستوده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران

«عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در دیدار با «حسن کاظمی قمی» نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در امور افغانستان و سفیر ایران در کابل پیرامون تقویت روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری و ترانزیتی و همکاری‌های دوجانبه بحث و گفتگو کرد.

در این دیدار وزیر آب و انرژی، وزیر کشاورزی، آبیاری و دامداری، وزیر اطلاعات و فرهنگ و سفیر طالبان در تهران نیز حضور داشتند.

ملا برادر با مثبت خواندن روابط افغانستان و ایران و تأکید بر توسعه روابط گفت: امسال به فضل الهی سطح بارندگی بالا بوده که در نتیجه آن پس از چندین سال خشکسالی، آب دریای هلمند به نیمروز و به سیستان ایران رسیده است، این کمک خواهد کرد مشکلات بیشتر مردم هر دو کشور حل شود.

معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان در ادامه خواستار ایجاد تسهیلات بیشتر در ترانزیت تولیدات و محصولات افغانستان به کشورهای اروپایی از طریق ایران شد و این امر را گامی اساسی برای افزایش سطح ترانزیت و تجارت بین دو کشور دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟
  • فارن افرز: از اتحاد عبری-عربی علیه ایران خبری نیست/ همسایگان عربی ایران به دنبال جنگ با تهران نیستند
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • بالانسر ایران و اسرائیل
  • آیا اعراب در مقابل ایران، هوای اسرائیل را دارند؟
  • نتانیاهو: احکام دادگاه لاهه بر اقدامات ما تأثیری نخواهد داشت
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی