Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی «مهدی میر اشرفی» را به سمت معاون وزیر و رییس کل جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب و و ارتقای رتبه ایران در شاخص تجارت فرامرزی را از اولویت های برنامه گمرک اعلام کرد.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی «مهدی میر اشرفی» را به سمت معاون وزیر و رییس کل جدید گمرک جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکم «فرهاد دژپسند» خطاب به میر اشرفی آمده است: «انتظار می رود در راستای اسناد بالا دستی نظام، برنامه های دولت دوازدهم و برنامه های راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مواردی چون پیاده سازی سریع و کامل طرح جامع گمرک الکترونیکی نوین، گسترش ارتباط با سازمانهای بین المللی و تقویت همکاریهای منطقه ای در حوزه تجارت فرامرزی، برون سپاری ارایه خدمات منطبق بر سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی و طرح ریزی شیوه های نوین مشارکت بخش خصوصی در ارتقاء زیرساختهای گمرکی، بازمهندسی و اصلاح فرآیندها در رویه های مختلف گمرکی با هدف چابک سازی و افزایش سرعت و دقت در تشریفات گمرکی و اصلاح نظام ارزشگذاری کالاهای وارداتی و صادراتی گمرکی در اولویت برنامه های گمرک قرار گیرد.»

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در این حکم، بهبود و ارتقای رتبه ایران در شاخص تجارت فرامرزی با همکاری سایر دستگاه های ذینفع و توسعه سرمایه انسانی گمرک با هدف افزایش اثربخشی نظام گمرکی را از دیگر اولویت های برنامه ای گمرک مورد تاکید قرار داد.

 

بنابراین گزارش، میراشرفی دانشجوی دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی است و در سوابق شغلی وی نیز سمت های چون مشاور رئیس کل و مدیرکل بازرسی گمرک، مدیرکلی گمرکات استان مرکزی، شهید رجایی بندرعباس و ناظر گمرکات استان هرمزگان به چشم می خورد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد هفته وحدت حسن روحانی هفته کتاب و کتابخوانی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ارومیه دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل بیرجند آذربایجان غربی میراشرفی گمرک وزیر اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۰۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل، معاونین و مدیران این مناطق در مشهد برگزار شد، «اروند» توانست در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • درخواست کنسرسیوم ریلی برای انجام تشریفات قطار ترانزیتی افغانستان به گمرک ارائه شد
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود