Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@18:18:24 GMT

عکس تلخ از تصادف خونین با اسب در رامهرمز + جزییات

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۰۵۰۱

عکس تلخ از تصادف خونین با اسب در رامهرمز + جزییات

رکنا: از مصدومیت هشت نفر بر اثر برخورد دو خودرو با چند راس اسب، در محور کوپال - رامهرمز خبر داد.

دکتر شهیار میرخشتی رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان اظهار کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه سانتافه و یک دستگاه پژو با چند راس اسب که ساعت 19:17 یکم آذر ماه در محور کوپال - رامهرمز رخ داد، هشت نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هشت مصدوم این حادثه Incident شامل شش مرد و دو زن بودند که شش مرد مصدوم این حادثه در محل درمان شدند و دو نفر دیگر به بیمارستان مادر رامهرمز انتقال یافتند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بن سلمان برکنار می شود! / امریکا پشت او را خالی کرد! تجاوز پدر شیطان صفت به 3 دخترش / او از این ارتباط ها فیلم های غیراخلاقی ساخته بود + عکس اقدام هولناک با داماد 25 ساله در شب عروسی + عکس وقتی دختر عمویم مهسا رادیدم دلم لرزید / او با پسر دیگری ازدواج کرد ولی ... رقاصی زن جوان در ایستگاه اتوبوس سوژه شد + عکس ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا تجاوز پسر دانشجو به 40 دختر! / فقط 7 سال زندان! + عکس دختری تجاوز سهیل به پسر نوجوانی را از پنجره دید! خودکشی دختر 9 ساله تهرانی با دیدن فیلم هندی / در خاوران رخ داد قتل‌های زنجیره‌ای تهران چگونه افشا شد؟ / تجاوز وحشیانه اسمال تیغ زن به دختر 16 ساله دختر جوان هووی مادرش شد !+عکس فیلم لحظه ربودن 12 مرزبانان ایرانی به دست گروهک تروریستی جیش العدل+ تصاویر دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... توضیح دفتر آیت الله مکارم درباره فتوای ترمیم بکارت دختران سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! فیلم و عکس تکان دهنده از حادثه کودک آزاری در مهاباد/ والدین معتاد؛ متهمان اصلی

منبع: رکنا

کلیدواژه: پزشکی حادثه Incident اخبار حوادث خودرو اسب عکس برخورد مصدوم عکس فیلم دختر ایرانی پسر زندگی زوج دستگیر شد ساعت تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس و سپاهان در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که سرخپوشان در پنج دیدار خانگی قبلی خود مقابل طلایی پوشان موفق به پیروزی نشده است.

در واقع آخرین باری که پرسپولیس موفق به کسب سه امتیاز خانگی مقابل سپاهان شده، دیدار برگشت دو تیم در لیگ هفدهم بود که شاگردان برانکو ایوانکوویچ مقابل سپاهانی قرار گرفتند که حال و روز خوشی نداشت و با منصور ابراهیم زاده در رتبه سیزدهم قرار داشت.

در آن دیدار پرسپولیس خیلی زود و توسط علیپور در دهمین دقیقه بازی به گل اول رسید و سپس توسط شجاع خلیل زاده در چهلمین دقیقه برای دومین بار دروازه رقیب دیرینه را باز کرد.

شادی علی علیپور بعد از گل‌ زودهنگام در روز آخرین برد خانگی پرسپولیس مقابل سپاهان- ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ویدئو: 160824

در نیمه دوم بازی پرسپولیس موقعیت های بسیاری را با بی دقتی و البته تاحدی بدشانسی از دست داد تا در نهایت بازی با همان نتیجه نیمه نخست به پایان برسد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ در آستانه دومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر قرار بگیرند.

نتایج پرسپولیس و سپاهان به میزبانی سرخپوشان در شش فصل اخیر:

پرسپولیس ۰-۰ سپاهان ( لیگ هجدهم)
پرسپولیس ۰-۲ سپاهان(لیگ نوزدهم)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان( لیگ بیستم)
پرسپولیس ۱-۲ سپاهان( لیگ بیست و یکم) ( * بازی در زمین بی طرف برگزار شد)
پرسپولیس ۰-۱ سپاهان ( لیگ بیست و دوم)

دیگر خبرها

  • جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • بایدن: زمانی به دنبال خودکشی بودم + بشنوید
  • فیلم/ بمباران خونین شب گذشته در رفح
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!