Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:31:20 GMT

غیبت برخی استان ها در المپیاد غیرقابل اغماض است

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۰۷۰۰

غیبت برخی استان ها در المپیاد غیرقابل اغماض است

همدان- ایرنا- رئیس فدارسیون تیراندازی با کمان کشور گفت: غیبت برخی از استان ها در المپیاد تیروکمان به میزبانی همدان غیرقابل اغماض است.

غلامرضا شعبانی بهار روز جمعه در حاشیه برگزاری المپیاد تیراندازی با کمان کشور در همدان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اگر کوتاهی از هیات باشد به طور قطع اقدام به تغییر و تحول خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در روزهای اخیر نیز با 2 مدیرکل ورزش و جوانان استان ها به این جمع بندی رسیدیم که تغییر و تحول در راس هیات را در مرحله اجرا قرار دهیم.
شعبانی بهار، المپیاد ورزشی تیروکمان را بهترین ارزیابی از عملکرد استان ها دانست و گفت: مسئولی که نتواند پنج ورزشکار را به این المپیاد اعزام کند باید از هیات برود.
وی خاطرنشان کرد: نگاه عملیاتی به فعالیت های ورزش تیروکمان دارم و در راستای توسعه این رشته معطل افراد نخواهیم بود.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور یادآور شد: هدف ما توسعه این ورزش در سطح کشور است و در این مسیر به افراد فعال و پرتلاش نیاز داریم.
المپیاد استعدادهای برتر تیراندازی با کمان داخل سالن کشور به میزبانی همدان در حال برگزاری است.
در این پیکارها 197 ورزشکار و 54 مربی و سرپرست از 25 استان کشور حضور دارند.
گفتنی است، المپیاد نخبگان ورزشی از 29 آبان لغایت 9 آذرماه امسال در 68 رشته ورزشی شامل 29 رشته زنان و 39 رشته ورزشی مردان جریان دارد.
7520/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش المپياد تيروكمان رئيس فدراسيون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۰۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد

با حضور فرماندار مشهد و جمعی از مسئولان ورزشی؛ ‌‌از از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری شب گذشته در آیین تجلیل از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته به نقش ورزشکاران در فرهنگ جامعه اظهارداشت: مردم به ورزشکاران نگاه می‌کنند و از آنها الگو می‌گیرند.

فرماندار مشهد خطاب به دختران ورزشکار مشهدی گفت:ورزشکاران در فرهنگ و خلق و خوی جامعه نقش‌آفرین هستند، شما می‌توانید الگوهای خوبی برای جامعه باشید.

وی با بیان اینکه از دیرباز در کشور ما به ورزشکاران رشته‌های رزمی به عنوان الگوهای مثبتی توجه می‌شود، افزود: ورزش‌های رزمی که به نوعی به تمدن ما هم وابسته است ویژگی‌هایی مانند مردانگی، اخوت و توانمندی را به جامعه نشان می‌دهد.

داوری با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامتی است تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای علاوه بر تضمین سلامتی فرد، اقتدار کشور را به همراه دارد و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ورزش های رزمی علاوه بر سلامت شخص و جامعه با فرهنگ سازی موجب ارتقای جامعه هم می‌شود.

وی بر برنامه ریزی، هم‌افزایی و تعامل با حوز‌ه‌های مختلف در راستای جذب حامی مالی و توسعه فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود