Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما هیچگاه در برابر دشمن اندیشه شکست نداریم، گفت: آماده حمایت از همه قوا و دولت هستیم.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران به مناسبت روز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: ما بسیجیان با روحیه اخلاص، توکل، ایثارگری، استقامت و ولایتمداری با امامین انقلاب پیمان بسته‌ایم و تا انجام رسالت و تکالیف الهی خود از پای نمی‌نشینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ما بسیجیان به وعده‌های الهی ایمان داریم، گفت: اگر در برابر دشمنان استکباری عِده و عُده ما کمتر است و اگر ثروت و ابزار مادی ما در مقابل آنان اندک است ما یقین داریم پرچم و علم پیروزی و نصرت الهی برای بسیجیان جهان اسلام است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: انتقال فرهنگ بسیج، مقاومت و ایستادگی مردمی از بسیجیان انقلاب اسلامی به جهان اسلام باعث پیروزی مردم و مقاومت بسیجیان جهان اسلام در لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن و در اقصی نقاط جهان شده است. 

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه ما در برابر کسانی که از دین خدا مرتد شده‌اند می‌ایستیم گفت: ما در برابر جریان تکوینی مبارزه و مقابله علیه اسلام ناب مورد حمایت جریان صهیونیستی، آمریکایی و غربی هستند اعلام می‌کنیم که ما از نظام و انقلاب اسلامی خود دفاع می‌کنیم. 

وی ادامه داد: ما بسیجیان با دشمنان خدا و دشمان خود دوستی و آشتی نداریم و کسانی که مخفیانه و آشکار با دشمنان ما ارتباط دوستی برقرار می‌کنند به آنها اعلام و اخطار می‌کنیم این راه انحرافی ا ست و اگر به این راه ادامه دهید ایمان شما فاسد شده است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: ما بسیجیان با مدیریت جهادی که هویت، حیثیت و آینده ما است به بن‌بست شکنی، گره‌گشایی و حل مشکلات آماده حمایت از همه قوا و دولت هستیم. 

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه ما هیچگاه در برابر دشمن اندیشه شکست نداریم، گفت: ما در آب‌های نیلگون خلیج فارس بارها در نهان و آشکار ثابت کردیم که افسران، فرماندهان و درجه‌داران آمریکایی و انگلیسی را به اسارت گرفتیم؛ بنابراین اراده اسارت دشمن و برخورد با دشمن بزرگترین سرمایه اسلامی، انقلابی و بسیجی ما است. 

وی خاطرنشان کرد: هر لحظه که لازم باشد ما این توفیقات بزرگ جهانی و انقلابی را تکرار می‌کنیم. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به دشمنان جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ما آمادگی داریم بار شما را در اسارت بسیجیان قرار دهیم بنابراین ما را تهدید و تحریم نکنید. 

سردار غیب‌پرور ادامه داد: ما آمادگی داریم برای عبور از همه موانع و سختی‌هایی که ضد انقلاب، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها تدارک دیده‌اند با کمک به دولت هم‌افزایی به عمل جبهه‌ای و انقلابی و مدیریت جهادی موانع را برطرف کنیم و به سمت انجام وظایفی که دفاع از نظام و انقلاب است برویم. 

به گفته وی، بسیجیان با تبعیت کامل از مقام معظم رهبری و امام مسلمین در همه عرصه‌های فرهنگی‌، خدمت‌رسانی،‌دفاعی و امنیتی و ... دولت و نظام اسلامی را یاری کنیم. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه بسیج مستضعفین امروز در جمهوری اسلامی الگو و اسوه برای مردم جهان شده است گفت: ما امیدواریم با حمایت‌های رهبری و مسئولین هر روز بیشتر از گذشته بسیج مستضعفین برای دفاع از این سرزمین و حمایت از دولت اسلامی نسبت به وظایف انقلابی و اسلامی خود عمل کند. 

سردار غیب‌پرور گفت: از همه مسئولان نظام دعوت و درخواست می‌کنم تا از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تخصصی ، فرهنگی، اجتماعی، دفاعی، امنیتی در بسیج بهره ببرند و مسئولانی که تاکنون از بسیج حمایت کرده‌اند و تفاهم‌نامه‌هایی امضا کردند این تداوم یابد. 

ادامه دارد...

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پاسدار غلامحسین غیب پرور خطبه های نماز جمعه رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه سردار غیب پرور نماز جمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایت رهبری، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902386

دیگر خبرها

  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • از پوستر رویداد ملی «وعده صادق در آئینه هنر» رونمایی شد
  • سردار رادان: آرام و قرار نداریم | برای عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • نرخ بیکاری جامعه ایثارگری به زیر ۹ درصد رسید
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • رونمایی از پوستر رویداد ملی وعده صادق در آئینه هنر