Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛کارشناس اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: تحلیل و بررسی آخرین نقشه های هواشناسی بیانگر نفوذ سامانه بارشی فعالی به جو استان از روز جمعه بوده که پیامد آن از یعدازظهر جمعه تا اوایل وقت دوشنبه به صورت بارش باران، رعد وبرق و وزش باد و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش برف پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی بهره منده افزود: اوج فعالیت این سیستم از جمعه شب تا یکشنبه بوده بنابراین طی این مدت سیلابی شدن رودخانه ها، آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده ای و کوهستانی، کاهش دید افقی دور از انتظار نبوده، لذا جهت کاهش خسارات احتمالی، تمهیدات لازم از سوی هم استانی های محترم و سازمان های امداد و مدیریت بهران اتخاذ گردد.

وی در پایان به برخی از نکات ایمنی اشاره کرد و گفت: رانندگان جهت تردد در جاده های کوهستانی حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم گرمایشی مطمئن شوند،و عشایر استان، از توقف در نزدیکی یا محل عبور رودخانه های فصلی بپرهیزند.

بهره مند بیان کرد: کوهنوردانی که قصد صعود به ارتفاعات استان را دارند تمهیدات لازم را در خصوص ( سرمازدگی ، ریزش بهمن و خطر برخورد صاعقه ) اندیشیده و با برنامه ریزی بهتری در برنامه شرکت کنند و تا حد امکان صعود را به زمان دیگری موکول کنند.

وی افزود: با توجه به احتمال وقوع رعدوبرق و وزش باد شدید، شهروندان و هم استانی ها مناسبترین مکان را برای توقف یا استراحت در نظر بگیرند.

انتهای پیام/غ

ورود سامانه بارشی از امروز به جو استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند

به گزارش ورزش سه در شرایطی که پرسپولیس برای تداوم حضورش در کورس قهرمانی با استقلال در لیگ از سد سپاهان رده سومی بگذرد همچنان خبری از دو بازیکن مهم این تیم در تمرینات نیست.
تمرین امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که باز هم بیرانوند و عالیشاه کارهای اختصاصی‌شان را دنبال کردند و با این شرایط  شاید کاپیتان سرخ‌ها هم مثل دروازه‌بان ملی پوش‌شان به بازی چهارشنبه نرسید.
بازیکنان پرسپولیس  از ساعت 17 امروز کار خود را در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند و پیش از شروع تمرین ، اوسمار ویرا برای دقایقی با آنها صحبت کرد.
تمرین ۶۵ دقیقه‌ای امروز با انجام پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی آغاز شد و در ادامه، حفظ توپ در بخشی از زمین در دستور کار قرار گرفت و در قسمت بعدی هم، فوتبال درون تیمی در برنامه بود.

طبق اعلام رسانه رسمی پرسپولیس امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و سایر بازیکنان بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.
یاسین سلمانی، علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی که در اوایل فصل با آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شده بودند، برنامه‌های مخصوص خود را با هماهنگی کادر پزشکی تیم پیش می‌برند تا به تدریج آماده کار با توپ شوند.
پرسپولیس، فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار و پس از آن به اردو می‌رود.دیدار پرسپولیس - سپاهان  هم از هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت