Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@07:17:31 GMT

خشن ترین حرکت بازیکن فوتبال برای به دست آوردن توپ +فیلم

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۱۰۸۴

‍‍‍‍‍‍

رکنا: هنگام برگزاری یک مسابقه فوتبال در آرژانتین، یکی از بازیکنان برای گرفتن توپ از بازیکن حریف اقدامی خشن و عجیب انجام داد.

حجم ویدیو: 2.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

؛ در جریان برگزاری یک مسابقه فوتبال در شهر کوردوبا آرژانتین یکی از بازیکنان برای تصاحب توپ از بازیکن حریف، اقدامی غیرورزشی انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقه که تنها مسابقه‌ی دوستانه بین دو تیم محلی بود، با انتشار تصاویری از حادثه Incidentبه وجود آمده در آن، شهرت جهانی پیدا کرد. در جریان این حادثه یکی از بازیکنان برای بدست آوردن توپ، ماهیت اخلاقی فوتبال را فراموش کرده و یک حرکت رزمی انجام داد. با وجود توانایی بازیکن خاطی برای کنترل و بدست آوردن توپ از بازیکن حریف ولی او به خشونت روی آورده و سبب مصدومیت بازیکن صاحب توپ شد.
پس از این حادثه داور به سرعت مسابقه را متوقف می‌سازد و پس از بررسی وضعیت بازیکن مصدوم، بازیکن خاطی را با کارت قرمز از زمین اخراج می‌کند. هم‌تیمی‌های بازیکن مصدوم با مشاهده این خطای آشکار به شدت به داور مسابقه و بازیکن خاطی واکنش نشان دادند. خوشبختانه مصدومیت بازیکن مصدوم جزیی تشخیص داده شد و پزشکان او را پس از دقایقی دوباره راهی زمین بازی کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بن سلمان برکنار می شود! / امریکا پشت او را خالی کرد! تجاوز پدر شیطان صفت به 3 دخترش / او از این ارتباط ها فیلم های غیراخلاقی ساخته بود + عکس اقدام هولناک با داماد 25 ساله در شب عروسی + عکس وقتی دختر عمویم مهسا رادیدم دلم لرزید / او با پسر دیگری ازدواج کرد ولی ... رقاصی زن جوان در ایستگاه اتوبوس سوژه شد + عکس ساقدوش 17 ساله عروس آبروی داماد سر شناس را برد ! / اعتراف رویا تجاوز پسر دانشجو به 40 دختر! / فقط 7 سال زندان! + عکس دختری تجاوز سهیل به پسر نوجوانی را از پنجره دید! خودکشی دختر 9 ساله تهرانی با دیدن فیلم هندی / در خاوران رخ داد قتل‌های زنجیره‌ای تهران چگونه افشا شد؟ / تجاوز وحشیانه اسمال تیغ زن به دختر 16 ساله دختر جوان هووی مادرش شد !+عکس فیلم لحظه ربودن 12 مرزبانان ایرانی به دست گروهک تروریستی جیش العدل+ تصاویر دعانویس اصرار داشت در نبود شوهرم به خانه ما بیاید / آبرویم در خطر بود که ... توضیح دفتر آیت الله مکارم درباره فتوای ترمیم بکارت دختران سود سهام عدالت فردا واریز می شود حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین فیلم از لحظه اعدام 3 سارق مسلح در شیراز / آنها یک پلیس را شهید کرده بودند +عکس این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فروش نخ به جای زعفران در آبادان ! فیلم و عکس تکان دهنده از حادثه کودک آزاری در مهاباد/ والدین معتاد؛ متهمان اصلی

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث آرژانتین فوتبال مسابقه فیلم عجیب عکس فیلم دختر زندگی ایرانی پسر زوج ساعت تصاویر خوردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن بیش از ۲۰ فلسطینی حین بیرون آوردن جعبه‌های کمک از دریا 

طبق اعلام مقامات بهداشتی غزه بیش از ۲۰ فلسطینی از ابتدای هفته جاری در حالی که تلاش می‌کردند جعبه‌های کمک‌های بشردوستانه را که برای مردم غزه به دریا انداخته می‌شوند را دربیاورند، غرق شده‌اند.

به گزارش پراودا، به واسطه محاصره گسترده دریایی، زمینی و هوایی غزه، امکان ارسال راحت کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه میسر نیست. در همین راستا، برخی از کشور‌ها کمک‌های خود را با چتر از طریق هوا به دریا می‌اندازند.

در این میان مردم بی گناه غزه که تحت تاثیر تبعات جنگ و قحطی قرار دارند برای دسترسی به این کمک‌ها وارد دریا می‌شوند. گفته می‌شود مردمی که از بمباران رژیم صهیونیستی فرار کرده اند برای غذا جان خود را در آب دریا از دست می‌دهند.

در حال حاضر، بسیاری از مردم غزه در اردوگاه‌های مرزی با بحران قحطی و گرسنگی مواجه هستند. گزارش‌های پیشین سازمان ملل نشان می‌داد که شمال نوار غزه در اواسط ماه مارس تا ماه مِی با قحطی مواجه خواهد شد. همچنین ۷۰ درصد از جمعیت ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفری غزه اکنون در گرسنگی شدید هستند. 

سامانتا پاور، مدیر آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده می‌گوید که قحطی پیش از اینها شمال غزه را در برگرفته است. 

کمیسر عالی سازمان ملل در امور پناهجویان، قحطی را حالتی می‌داند که در آن بخش قابل توجهی از جمعیت یک منطقه به غذای کافی دسترسی ندارند که در نتیجه آن سوء تغذیه شدید و جان سپردن افراد از گرسنگی و بیماری درپی آن بروز می‌کند. 

مقامات بین المللی اقدام رژیم صهیونیستی در غزه برای گرسنگی دادن به مردم را مصداق نسل کشی فلسطینیان می‌دانند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حرکت غیرورزشی داویده کالابریا بر روی بازیکن اینتر و کارت قرمز دوم برای میلان (میلان 1-2 اینتر)
  • حرکت زیبای هواداران رئال مادرید؛ تشویق فرنکی دی یونگ مصدوم در برنابئو / عکس
  • دروازه‌بان استقلال دختر جیمی‌جامپ را بغل کرد اما پسر هوادار را هل داد | ماجرای آغوش مهربانی بازیکنی که وظیفه دروازه‌بانی را فراموش کرد
  • غرق شدن بیش از ۲۰ فلسطینی حین بیرون آوردن جعبه‌های کمک از دریا 
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم