Web Analytics Made Easy - Statcounter

من فقط می خواستم دوستم را با استفاده از فناوری های جدید ارتباطی غافلگیر کنم و هیچ گاه فکر نمی کردم که این کارم جرم است و مجازات سنگینی دارد.

به گزارش شریان نیوز، من فقط می خواستم دوستم را با استفاده از فناوری های جدید ارتباطی غافلگیر کنم و هیچ گاه فکر نمی کردم که این کارم جرم است و مجازات سنگینی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویا دختر ۱۷ ساله که به اتهام فیلم برداری از یک مجلس عروسی و انتشار آن در فضای مجازی دستگیر شده است در حالی این جملات را بر زبان جاری می کرد که مدعی بود: اصلا فکر نمی کردم افراد دیگری از این کارم سوء استفاده کنند و حیثیت و آبروی خانواده داماد را به بازی بگیرند.

این دختر نوجوان ادامه داد: من فرقی که با همه مهمانان دیگر عروسی داشتم این بودکه به عنوان ساقدوش عروس به مراسم ازدواج دعوت شده بودم. هنگام برگزاری مجلس متوجه شدم که داماد از یک خانواده سرشناس است به همین خاطر هم تصمیم گرفتم تا از لحظات شاد و استثنایی مراسم، با گوشی هوشمند همراهم فیلم برداری کنم و آن را به طور غافلگیرانه به صورت آنلاین برای یکی دیگر از دوستانم ارسال کنم ولی در این اثنا متاسفانه دوستم هم این فیلم را برای دوستان دیگرش فرستاده بود و بدین ترتیب فیلم مراسم عروسی دوستم در شبکه های اجتماعی منتشر شد در حالی که من اصلا به این موضوع توجهی نداشتم و تنها می خواستم با ابزار جدید ارتباطی دوستم را به طور غافلگیرکننده در جریان مراسم عروسی و اتفاقات آن قرار دهم.

دختر ۱۷ ساله در ادامه اظهارات خود عنوان کرد: وقتی ماموران پلیس فتا به سراغم آمدند و مرا دستگیر کردند فکر نمی کردم کار من موجب هتک حیثیت یک خانواده سرشناس شده باشد اما الان متوجه شدم که وقتی فیلم عروسی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است فرد دیگری که پدر داماد را کاملا می شناخت از این که آن ها از افراد صاحب نام هستند سوء استفاده کرده بود و برای تخریب چهره این خانواده، بخش هایی از مراسم عروسی را که در قسمت زنانه فیلم برداری شده بود در این شبکه های غیراخلاقی منتشر کرده بود.

حالا که متوجه این موضوع شدم فهمیدم که چه اشتباه بزرگی مرتکب شده ام چرا که این فیلم نه تنها موجب هتک حیثیت یک خانواده شده است بلکه ممکن است به متلاشی شدن یک خانواده منجر شود.من اگر از این که گرفتن فیلم بدون اجازه عروس و داماد و خانواده های آنان جرم  است، اطلاعی داشتم هیچ گاه این کار را نمی کردم و زندگی دوست نزدیکم را به بازی نمی گرفتم. اکنون خیلی پشیمانم ولی آب رفته را نمی توان به جوی بازگرداند و باید منتظر مجازات سنگینی باشم.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، عزیزالسلطان، ملقب به ملیجک دوم، برادرزادۀ یکی از همسران شاه به نام امینه اقدس بود و در ایام کودکی در نزد ناصرالدین شاه ارج و قرب خارق‌العاده‌ای داشت؛ به طوری که محبت شاه نسبت به او از محبتی که به فرزندان خود داشت بیشتر به چشم می‌آمد.

بیشتر بخوانید: سمیرا حسن‌پور در نقش زن ناصرالدین‌ شاه

عزیزالسلطان در سن ۱۶ سالگی با اخترالدوله دختر ناصرالدین شاه ازدواج کرد؛ جشن ازدواج این دو نفر یکی از مفصل‌ترین و گران‌ترین عروسی‌های آن زمان بود که در کاخ‌های مختلف و به مدت چند روز برگزار شد. در این مراسم اقشار مختلف مردم از درباریان، روحانیون و مردم عادی حضور داشتند.
دو عکس نخستی که ملاحظه می‌کنید در کاخ گلستان گرفته شده‌اند و مربوط به مهمانان درباری و مقامات حکومتی و نزدیکان آن‌ها هستند.

عکس سوم نیز حضور جمعی از روحانیون را در این مراسم نشان می‌دهد. این عکس در عمارت بهارستان گرفته شده؛ همان ساختمانی که بعدها به عنوان مجلس شورای ملی مورد استفاده قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228594 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • آغاز پیش تولید «پایتخت۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد