Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - ایرنا - المپیاد استعدادهای برتر کبدی پسران کشور، روز جمعه در سالن نخلستان مجموعه شهدای هفتم تیر قم آغاز شد که روز دوشنبه پنجم آذرماه با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان می دهد.

رئیس هیات کبدی استان قم در حاشیه آغاز این المپیاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این رقابت ها 420 ورزشکار، 80 مربی و عوامل فنی در قالب 27 تیم از استان های مختلف حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسلم رشیدی با تاکید بر این که تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها انجام شده است، ادامه داد: حضور این تعداد ورزشکار از سراسر کشور در این مسابقات، یک اتفاق بزرگ و ویژه برای فدراسیون کبدی و هیات کبدی استان قم تلقی می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رده سنی 12 تا 15 سال در رشته های مختلف المپیکی به میزبانی استان های مختلف، گفت: به دلیل این که این مسابقات جنبه انتخابی برای مسابقات المپیک 2020 را دارد به همین دلیل تمام تیم ها با قدرت بسیار بالایی پا به این رقابت ها گذاشته اند.
وی با اشاره به حضور تیم کبدی پسران کبدی قم در این رقابت ها گفت: در 6 ماه گذشته اردوهای مختلفی برای آمادگی این تیم صورت گرفته است و کبدی کاران استان در آمادگی قابل قبولی هستند که امیدورایم بتوانند در این رقابت ها عملکرد خوبی داشته باشند.
شهر قم از دوم تا پنجم آذرماه میزبان رقابت های المپیک استعدادهای برتر کبدی پسران کشور و شهر تبریز نیز از پنجم تا نهم آذرماه میزبان کبدی کاران دختر است.
شعار المپیاد استعدادیابی کشور «ورزش، دوستی و آینده‌ای بهتر» انتخاب شده است.
7404/ 1175

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش المپياد ورزشي كبدي قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در مسابقات فوتبال مرحله نهایی لیگ امید‌های مناطق کشور تیم‌های اکباتان اردبیل، دهداری مشهد، میعاد فیروزکوه، رویانمهر رویان و ایفاسرام محمودآباد به مدت شش روز و به صورت متمرکز در ورزشگاه شهید بهشتی شهرستان محمودآباد باهم رقابت خواهند کرد.
 
در نخستین روز از این مسابقات،  تیم دهداری مشهد موفق شد در دیدار آغازین تیم اکباتان اردبیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
 
در دیگر بازی‌های این روز،  تیم ایفاسرام میزبان رقابت‌ها مقابل تیم رویانمهر رویان در  دربی امید‌ها به تساوی بدون گل دست یافت.
 
 تیم اول مرحله نهایی مسابقات لیگ مناطق فوتبال امید‌های کشور در حالی از بین پنج تیم حاضر در این مرحله (گروه دوم) به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور صعود می‌کنند که تیم دوم سهمیه مرحله اول مسابقات فصل آتی را کسب می‌نماید و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی باز میگردند.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • ببینید| نخستین المپیاد دانشجویی ورزش‌های فناورانه و فیجیتال
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد