Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، در دومین روز از هفته بسیج در شهرستان دهلران و در محل مسجد نبی اکرن(ص) یادواره شهدای زن برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار "علی آبدونی" فرمانده سپاه ناحیه دهلران در ایم مراسم اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی مردمی بود.

وی افزود: انقلاب ما با همت جوانان جان برکف در کل دنیا ریشه دوانده است

فرمانده سپاه ناحیه دهلران ابراز نمود: در جامعه  اسلامی زنان نه‌تنها عقب‌تر از مردان نبودند بلکه در بسیاری از جبهه‌ها پیشتاز بودند و نقش تعیین‌کننده‌ای در طول تاریخ انقلاب اسلامی در مقابله با طاغوت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح نمود: زنان و دختران جامعه امروز باید زنان شهید را الگوی خودقرار دهند

آبدونی ادامه داد: زنان هم باید ولایتمدار باشند و شهادت و ولایتمداری  مختص مردان نیست بلکه زنان نیز در زمان عاشورا تاکنون در میدان دفاع از ولایت حاضر بودند.

 وی با اشاره به اینکه دشمن با استفاده از فتنه و تفرقه های قومی قصد ضربه زدن به این کشور را دارد، بیان نمود: دشمن بداند تحریم و جنگ دیگر در ایران جواب نمیدهد.

 فرمانده سپاه ناحیه دهلران عنوان کرد: آمریکا و همپیمانانش به تعهداتشان نسبت به برجام عمل نکردند و همان طور که باها رهبر انقلاب اسلامی بیان داشتند این قوم قابل اطمینان نیستند.

 وی گفت: پیشرفت این نظام از برکات راهنمایی رهبری معظم  و خون شهدا و تلاش جوانان این سرزمین است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۱۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد