Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی، روز گذشته، یکم آذرماه، در همایش روحانیون شیعه و سنی استان اردبیل اظهار کرد: وحدت و یکپارچگی اهل تسنن و تشیع فرصت توطئه دشمنان را خواهد گرفت که برگزاری چنین همایش‌هایی عمدتاً با تقویت و تحقق این هدف انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: جهان اسلام بر پایه انسجام و یکپارچگی بنا نهاده شده و اختلاف و نفاق در جهان اسلام جایی ندارد و به همین دلیل در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز به این حقیقت رسیده‌ایم که باید برای تقویت و حفظ جایگاه اسلام وحدت و یکپارچگی ملت ایران را به حد اعلا برسانیم و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.
حاتمیان اظهار کرد: گسترش فعالیت‌های رسانه‌های دشمنان سبب ایجاد رخنه و اختلاف بین مذاهب می‌شود که تلاش دشمنان با اتحاد و همدلی اهل تسنن و تشیع راه به جایی نخواهد برد و نیاز است برای شکل‌گیری انقلاب اسلامی، نظام سلطه در بعد داخلی و بیداری اسلامی برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام داده شود.
مدیرکل فرق و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی گفت: شکل گیری گروه‌های تکفیری در جهان اسلام با حمایت‌های همه‌جانبه و ایجاد اختلاف در بین مسلمانان شکل گرفته که در این زمینه بایدبا بصیرت‌افزایی و اقتدار همه‌جانبه در مقابل این توطئه‌ها اقدام کنیم.
وی تصریح کرد: بسیاری از علمای شیعه و سنی برای تشکیل یک حکومت واحد اسلامی در جهان اسلام با هدف شکل‌گیری انقلاب اسلامی به واقعیت تبدیل شده که ایران اسلامی به این هدف رسیده و هم‌اکنون نیز حرکت نظام مقدس ایران اسلامی و گرایش تمام مذاهب اسلامی و غیراسلامی به سمت انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فرهنگی اردبیل وحدت سنی و شیعه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سران اقوام، عشایر، نخبگان و خانواده‌های معظم شهدای استان خوزستان اظهار کرد: چهار اولویت خداوند متعال در نظام اسلامی نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر برای نظام اسلامی صادر شده است.

وی افزود: در این دوره اخیر سردار رادان جزو اولین کسانی است که در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر است و افتخار داریم امروز میزبانش هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: در بحث حجاب و برخورد با منکرات مجموعه انتظامی تنها نیست و همه دستگاه‌ها باید حضور فعال داشته باشند.

وی عنوان کرد: به سهم خودمان از این زحمات ارزشمند شما تقدیر و تشکر می‌کنیم چرا که جز اولین کسانی بودید که در خصوص حجاب با طرح و برنامه پا به میدان گذاشتید که آثار و برکات زیادی برای کشور داشت.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد: به رغم توطئه‌های و برنامه‌ریزی‌های دشمنان ان‌شاءالله اقدامات شما در طرح نور مستمر باشد و تلاش کنید که مردم در صحنه باشند.

وی افزود: تقاضای بنده این است که در حوزه حجاب در ادارات، فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها اقدامات لازم نیز انجام شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان نیاز است که پلیس در اجرای این طرح، هوشمندانه و با ظرافت، اقدامات خود را انجام دهد.

کد خبر 6098783

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • احترام سبب وحدت مضاعف در بین مذاهب اسلامی می شود
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند