Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین  امروز در مراسم دعای ندبه شهر پیربکران با گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت اظهار داشت: از صدر اسلام تا کنون دستاوردی بزرگ انبیای الهی به وسیله شهدا حفظ شده و اگر شهدا نبودند امروز از دین خبری نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 370 شهید شهر پیربکران افزود: حرف شهدا این است که اسلام را خوب بشناسیم و مردانه از اسلام دفاع کرده و به اسلام عمل کنیم چراکه هر چه داریم از اسلام است، اسلام نسخه شفابخش و سعادت آفرین زندگی بشر است و انسان‌ها چاره‌ای جز رجوع به این نسخه آسمانی ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: قرآن کریم مقام‌های مختلفی را برای رسول خدا(ص) مطرح می‌کند همچون مقام خاتمیت رسالت چراکه آن حضرت کامل کننده دستاوردهای همه انبیاء است، مقام عبودیت مطلقه یکی دیگر از مقامات آن حضرت است چراکه هیچ انسانی در بندگی به مقام او نمی‌رسد، همچنین تعبیراتی که قرآن که درباره عبد بودن پیامبر اکرم(ص) آمده، فقط و فقط مخصوص آن حضرت است.

وی با بیان اینکه مقام اسوه حسنه یکی دیگر از مقام‌های پیامبر اکرم(ص) است، خاطرنشان کرد: خداوند درباره پیامبر اکرم(ص) می‌فرماید برای تو اخلاق بزرگی است، آن حضرت مایه رحمت برای همه جهانیان و مصداق رأفت الهی است، او دارای مقام عصمت و مظهر کامل «اسماء الحسنی» خدا است بنابراین ما باید قدر نعمت پیامبر اکرم(ص) را بدانیم.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه امام علی(ع) در خطبه‌های مختلفی از نهج البلاغه از رسول خدا(ص) تعریف و تمجید کرده است، گفت: گنجینه دار علم نهال، پیامبر امین و مورد اعتماد، پیشوای پرهیزکاران، چراغی با نور درخشان، ستاره‌ای فروزان، درهم کوبنده شوکت گمراهان، آشکار کننده حق با برهان، عترت او بهترین عترت‌ها و خاندان‌ها از جمله صفاتی است که در نهج البلاغه برای پیامبر اکرم(ص) آمده است.

 

انتهای پیام/م

  برگزاری مراسم دعای ندبه شهر پیربکران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه اخبار مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «سلسله موی دوست» از رادیو ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «سلسله موی دوست»، مجموعه مستندی است از روایت تاریخ اسلام با محوریت شخصیت امیر مومنان علی علیه السلام، آنچنان که تمام اسلام پژوهان اقرار کرده اند نقش شهامت، شجاعت و شهادت طلبی، علی ابن ابی طالب علیه السلام یکی از ارکان اثبات و ثبات اسلام ابتدا در جزیره العرب و بعد‌ها در سراسر عالم بوده است.

این برنامه به بیان فضایل و کرامات حضرت در قالبی روایی می‌پردازد.

برنامه «سلسله موی دوست» در آستانه شهادت حضرت علی(ع)، به تهیه کنندگی رضا صفری، ساعت ۱۹:۰۰ پخش می‌شود

دیگر خبرها

  • پیامبر (ص) الگوی انسان قرآنی است + فیلم
  • برگزاری رویداد ملی و سراسری همپای طوفان
  • ماجرای کسانی که چهره آدم دارند،اما قلب آنها قلب حیوان است
  • برنامه «سلسله موی دوست» از رادیو ایران
  • برگزاری رویداد ملی «همپای طوفان» در کرمانشاه
  • اسلام مکتبی است که عقاید و سیاستش بهم آمیخته است
  • سبط اکبر(ع) را بهتر بشناسید
  • ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد
  • بهبود شاخصه‌های اخلاقی انسان‌ها با الگوگیری از امام حسن مجتبی(ع)
  • امام حسن مجتبی(ع) با اقتدار در برابر معاویه ایستاد و مقابله کرد