Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ارومیه گفت: اختلاف‌افکنی میان مذاهب اسلامی محکوم به شکست است و هر کس در مسیر اختلاف انداختن مسلمین حرکت کند بر خلاف منافع اسلام حرکت کرده است. ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر اقامه شد با بزرگداشت ایام هفته بسیج به برشماری ویژگی‌های این نیروی مردمی و برکات تشکیل آن پرداخت و اظهار داشت: کیاست و دوراندیشی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلام در تشکیل بسیج سبب شد فرصتی بیشتر برای همبستگی و باهم بودن مردم پدید آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج به عنوان شجره طیبه انقلاب اسلامی مردم را در قالبید واحده در مقابل دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی متحد و منسجم کرد بنابراین باید پیوسته به عضویت در این نیروی مردمی و اثرگذار افتخار کنیم.

امام جمعه ارومیه گفت: در 40 سال گذشته انقلاب اسلامی در ایران انواع تهدیدات و توطئه‌ها را خنثی کرده و پشت سر گذاشته که در همه آنها قدرت مردمی بسیج به‌عنوان پشتوانه اصلی مورد اتکا واقع شده است و باید مطمئن باشیم بسیج رمز پیروزی ملت و نظام در برابر فتنه‌انگیزی ها و تهدیدات سخت و نرم است.

قلی‌زاده: همدلی و وحدت به عمل است نه حرف و زبانروایت آیت‌الله اراکی از شکست دشمن در تحریم اجلاس وحدتعضو مجلس خبرگان رهبری: هفته وحدت به‌مثابه برادری اهل سنت و شیعه است

وی تصریح کرد: امروزه در تمام زمینه‌ها شاهد تلاش بسیج برای بهبود وضعیت معیشت و زندگی اقشار مختلف مردم هستیم و این نیروی مردمی باید پیوسته آمادگی لازم برای مقابله با دشمن را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: توصیه امام خمینی (ره) به آحاد جامعه عضویت در بسیج بود و هفته بسیج فرصتی برای بازشناسی این نیروی مردمی و به نمایش گذاشتن توانمندهای آن است.

وی با اشاره فرارسیدن ایام وحدت اظهار داشت: اختلاف‌افکنی میان مذاهب اسلامی محکوم به شکست است و هر کس در این مسیر حرکت کند بر خلاف منافع هر دو مذهب حرکت کرده است و شیعه و سنی باید در زیر لوای اسلام زندگی مسالمت‌آمیز کرده و همیشه در مقابل دشمن باهم وحدت داشته باشند.

انتهای پیام/ ع

R41361/P1494/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی با حضور عوامل فیلم، قربانعلی طاهر فر (کارگردان) تورج الوند و علی استادی عصر دیروز در سینما ساحل اصفهان برگزار شد.

طاهرفر با قدردانی از استقبال مردم هنرپرور و هنر دوست اصفهان اظهار کرد: همه جای ایران سرای من است یک شعار نیست و مردمی که دغدغه دریاچه ارومیه را دارند قطعاً برای خشکی زاینده رود هم ناراحت هستند و دغدغه دارند.

وی ادامه داد: دو تیم سپاهان و تراکتور جنگنده هستند و این وجه اشتراک مردم اصفهان و مردم ارومیه است.

کارگردان فیلم آپاراتچی در مورد فیلم گفت: این فیلم در مورد آدم‌های عاشق است و از اینکه آن را برای تماشا انتخاب کردید قدردانی می‌کنیم.

شایان ذکر است که دو اتفاق بزرگ در حاشیه اکران مردمی فیلم آپاراتچی در اصفهان رخ داد.

حجت الاسلام ایرانپور امام جمعه شهر هرند اصفهان به دلیل بازتاب سکانس‌های از نماز جمعه برای اولین در سینمای ایران از آقای طاهرفر کارگردان فیلم آپاراتچی و آقای استادی به دلیل ایفای نقش امام جمعه با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.

همچنین اجرای گروه سرود در سالن با سرود «بابا خون داد» لحظاتی از فیلم را تداعی کردند و امام جمعه شهر هرند با اهدای لوح نیز از عوامل به خاطر بازتاب گروه سرود و فعالیت‌های جانبی و مردمی تجلیل کردند.

کد خبر 6089676

دیگر خبرها

  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد