Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شعبه سیار اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت:  با هدف حمایت از حقوق شهروندان و برخورد با گرانفروشی، طرح بازرسی از رستورانهای شاندیز دیروز یکم آذر انجام و پرونده تخلفات گرانفروشی و بهداشتی برای چهار رستوران در  این شهر تشکیل و اقدامات قانونی برای آنان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید جلیلی افزود: در این چارچوب  از 10  رستوران بازدید شد.

وی گفت: 180 واحد رستورانی در شهرهای طرقبه و شاندیز بدون پروانه کسب هستند و به  علت نداشتن پرونده، از چتر نظارتی دستگاههای ناظر خارج هستند که باید این موضوع رسیدگی شود.

شهر ییلاقی و گردشگرپذید شاندیز در شمال غربی مشهد قرار دارد و در ایام سال به جز حضور مردم مشهد در این منطقه، پذیرای جمع زیادی مسافر و توریست است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری خراسان رضوی حقوق شهروندان اقدام قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا پوربه فرمانده انتظامی فاروج در این راستا گفت: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی،گفت: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود