Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد باقری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش اسالم با اشاره به مسأله ربا و نزول که متاسفانه امروز بسیاری از افراد و خانواده‌ها درگیر آن هستند، اظهارکرد: آیات و روایات بسیاری به عواقب شوم این مسأله اشاره کرده و تذکر داده اند.

امام جمعه اسالم افزود: براساس آیات قرآن رباخواری جنگ با خدا و پیامبر است و اثر آن در نسل‌های بعد آشکار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق (ع) به بیان ویژگی‌ها و صفات اخلاقی ایشان به عنوان الگو و اسوه برای مسلمانان پرداخت و گفت: خدمات علمی امام صادق(ع) و گستره بزرگ دانشگاه آن حضرت به حدی بود که حتی بزرگان اهل سنت نیز از علوم آن امام بهره‌مند شده اند.

حجت الاسلام باقری با اشاره به هفته بسیج، گفت: توانایی و کارآمدی بسیج به عنوان نیروی مردمی و بازوی توانمند انقلاب و ولایت که در تنگناها به داد کشور و مردم می رسد برکسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه بسیج مصداق واقعی شجره طیبه‌ای بوده که رویش‌ها و ثمرات آن در هر دورانی نمایان است، بیان کرد: وجود روحیه بسیجی در کشور سبب شده که دشمن توانایی تجاوز به نظام مقدس اسلامی را در خود نمی بیند.

امام جمعه اسالم همچنین به افتتاح آزمایشی راه آهن قزوین - رشت و اتصال استان گیلان به شبکه ریلی کشور نیز اشاره و آن را برای مردم این استان اتفاقی مبارک عنوان کرد و افزود: امیدواریم اتصال گیلان به شبکه ریلی کشور سبب ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی شود.

کد خبر 4466172

منبع: مهر

کلیدواژه: اسالم خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است: 

یازدهم اردیبهشت ماه یادآور روزی بزرگ برای نقش‌آفرینان در اقتصاد کشور است. روز کارگر فرصت مغتنمی است تا از تلاش های صادقانه و اثرگذار کارگرانی تقدیر کنیم که نقش مهمی در اقتصاد و تولید کشور دارند.

بدون شک شکوفایی و اقتصاد هر کشوری به عوامل متعددی وابسته است که یکی از مهم ترین این عناصر، کارگران ساعی و زحمت کشی هستند که ستون فقرات واحدهای تولیدی را تشکیل می دهند و چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست های توانمند آنها می چرخد. افراد صبوری که با وجود سختی های فراوان کاری، دل در گرو رشد و آبادانی کشور دارند و از جان و دل در این راه می کوشند.

بانک رفاه کارگران نیز که به نام این قشر پرتلاش مزین است، افتخار خدمت رسانی به آنها را دارد و همواره تلاش می کند به کارگران شریف کشورمان و واحدهای تولیدی کشور خدمات مطلوب و با کیفیتی ارائه دهد.  

این روز فرخنده را خدمت کارگران محترم کشورمان و همه فعالان حوزه کار و تولید صمیمانه تبریک عرض می نمایم و از خداوند سبحان سلامتی، شادکامی و موفقیت های روز افزون آنها را خواستارم.

اسماعیل للـه‌گانی

دیگر خبرها

  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • چرخ اقتصاد و تولید کشور با دست‌های توانمند کارگران می‌چرخد
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه