Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، مسعود عابدی مسئول  کمیته خادمین ستاد مرکزی راهیان نور استان اصفهان از زمان ثبت نام خادمین شهدای راهیان نور جنوب کشور خبر داد و گفت: از دهم تا 20 آذرماه1397 زمان ثبت‌نام از خادمین شهدای راهیان نور تعیین شده است.

عابدی افزود: تمامی داوطلبین بعد از نام نویسی، جهت گزینش و مصاحبه و تکمیل پرونده توسط کمیته های استانی فراخوان می شوند و کمیته خادمین استانها به دلیل جلوگیری از ازدحام به صورت زمان بندی شده، اقدام به فراخوان و گزینش و مصاحبه خادمین گرامی خواهند نمود لذا عزیزان از تماس و یا مراجعه غیر ضروری خودداری فرمائید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئول کمیته خادمین ستاد مرکزی راهیان نور استان اصفهان با اشاره به رعایت شرایط ثبت نام توسط علاقمندان، گفت: نتیجه گزینش و مصاحبه در پروفایل داوطلبین در سایت ثبت نام خادمین شهدا درج می شود و داوطلبینی که پیام پذیرش نهایی را از کمیته مرکزی خادمین شهدا دریافت می کنند، به کسوت خادم افتخاری شهدا نائل آمده و جهت انجام ماموریت ها و برنامه های مختلف خادمی شهدا فراخوان می شوند. 

شما می توانید جهت عضویت در کمیته خادمین شهدا به پایگاه اینترنتی کمیته مرکزی خادمین شهداwww.khademin.koolebar.ir یا به آدرس کمیته مرکزی خادمین شهدا در استان اصفهان: اصفهان،خیابان سجاد،گلستان شهداء،جنب فرهنگسرای پایداری مراجعه یا با شماره تماس:36636671_031 تماس حاصل فرمایید.

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: خادمین راهیان نور ثبت نام سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران از افتخارات کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی احدی صبح امروز چهارشنبه ضمن بازدید دومین کاروان راهیان نور قهرمانان ورزش که با حضور ملی‌پوشان و نخبگان ورزشی کشور در یادمان شلمچه برگزار شد، اظهار کرد: شهدایی که لحظه به لحظه اینجا بودند و با تمام وجودشان از این سرزمین دفاع کردند به این دلیل بوده که پرچم جمهوری اسلامی ایران روی زمین نیفتد، شما ورزشکاران نیز این پرچم را در قله‌های بزرگ دنیا روی دست گرفته و باعث افتخار کشور شده‌اید.

وی خطاب به ورزشکاران بیان کرد: شما به خاطر بزرگی این پرچم از جان خود مایه گذاشته و افتخار آفریدید؛ لذا مطمئن هستم که شهدا خوشحال هستند که اشخاصی در این مکان حضور پیدا کردند که برای بالا بردن پرچم ایران مثل شهدا از همه وجودشان هزینه کردند.

مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان افزود: شما ورزشکاران یک عمر زحمت کشیدید و تلاش کردید تا پرچم ایران بالا و دل مردم شاد باشد.

حجت الاسلام احدی خطاب به ورزشکاران گفت: به خانه خودتان خوش آمدید، شما در این نقطه با شهدا اشتراک ویژه‌ای دارید چرا که همه شما برای این پرچم افتخار آفرینی کردید؛ لذا یک همبستگی ویژه‌تری با شهدا دارید.

وی عنوان کرد: شهدایی که اینجا هستند از همه دارایی و جان خود گذشته‌اند، اینجا شخص یا اشخاصی قدم گذاشته و خونشان روی زمین ریخته شده که می‌توانند برای امثال ما کار خدایی کنند.

کد خبر 6087466

دیگر خبرها

  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها