Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صابر رحیمی مدیر کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه طی پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان عرصه ورزش تبریک گفت، در این پیام آمده است:

بسم رب‌الشهداء والصدیقین

هر جا وظیفه‌ای باشد، انسان بسیجی در آن میدان وظیفه، حاضر است.

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

نهاد مقدس و معنوی بسیج که به برکت فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذر 1358 تشکیل و اکنون در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، تحت رهبری داهیانه‌ی مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای به مهم‌ترین سازمان مردمی انقلاب تبدیل گردیده، شجره طیبه‌ای است که ریشه در خون پاک شهیدان شاهد دارد و به تعبیر معمار کبیر انقلاب شکوفه‌های آن بوی بهار وصل، طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد و روحیه بسیجی همان روحیه‌ای است که در هر زمان و مکان و در هر قشری تبلور یابد در آنجا نشاط، حرکت و حیات مضاعف می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک می‌دانیم حماسه آفرینی‌های بسیج در هر برهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، در تمامی عرصه‌های دفاعی، جهادی، علمی، فکری و فرهنگی ارزشمندترین سرمایه‌ی انقلاب و رکن اساسی همگرایی، اتحاد و انسجام ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اینجانب به عنوان سربازی کوچک از خیل عظیم بسیجیان پر شور ولایت، به نمایندگی از بسیجیان مخلص ادار کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، ضمن تبریک هفته شکوهمند بسیج، همسو و همپای با تمامی سربازان این نهاد مقدس، آمادگی بسیجیان مخلص و ولایی این حوزه و ورزشکاران بسیجی این خطه شهید پرور را جهت حضور مخلصانه در تمامی عرصه‌های خدمت و پاسداری و صیانت از ثمره خون پاک شهدا و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت و فرماندهی فرمانده معظم کل‌قوا اعلام می‌دارم.

صابر رحیمی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انقلاب بسیج سرمایه مدیر کل ورزش و جوانان استان نظام مقدس جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (در ۱۲ اردیبهشت ماه) ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج امسال نامگذاری شده است.

او ادامه داد: بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری بهترین موقعیت برای ارج نهادن به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی افزود: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰۰ برنامه توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه اعم از دیدار از ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدای مربی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس