Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@08:48:20 GMT

لغو محدودیت ترافیکی جاده هراز

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۲۶۰۰

لغو محدودیت ترافیکی جاده هراز

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز عادی و روان است، گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد.

وی افزود: محدودیت ترافیکی، ممنوعیت آمد و شد انواع وسایل نقلیه از رودهن به آمل و یکطرفه شدن مسیر آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به دلیل ترافیک عادی و روان در جاده هراز کاملا لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدمی به ادامه محدودیت ترافیکی جاده هراز در سه روز آینده اشاره کرد و گفت: آمد و شد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا شنبه و از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ روز یکشنبه و از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر روز دوشنبه از جاده هراز ممنوع می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر از رودهن به آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز یکشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ترافیک جاده هراز محدودیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن یمینی گفت:  با توجه به نقش خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها، و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های پُر تردد در یک ماه گذشته یکصد کیلومتر از جاده‌های مختلف ارتباطی استان خط‌کشی شده است.

وی تصریح کردخط کشی راه‌ها که از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود، به طور مستقیم در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

یمینی ادامه داد: یکی از ملزومات مهم ایمنی جاده‌ای که نقشی ارزنده در کاهش حوادث و تسهیل سفر‌های برون شهری دارد اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی است که در انتقال پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان نقشی مهم دارند، در مقاطعی از محور‌های استان اجرا می‌شود.

وی افزود: این اداره کل در این راستا به منظور افزایش ایمنی راه‌ها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به ویژه در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی زیرپوشش را به طور ویژه انجام می‌دهند.

گفتنی است مازندران دارای ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است.

دیگر خبرها

  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محور هراز بازگشایی شد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است