Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت سنندج گفت: رمز تقویت وحدت مسلمانان شیعه و سنی عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب است و باید همه با هم نسبت به این فرضیه الهی احساس مسئولیت داشته باشیم. ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا معروف خالدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌‌ این شهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان و تبریک ایام ماه مبارک ربیع‌الاول، هفته وحدت و هفته بسیج اظهار داشت: بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمری است که دستاوردهای زیادی برای نظام جمهوری اسلامی داشته، بطوریکه تفکر بسیجی سبب شده تا دشمنان از اقتدار و عظمت کنونی کشور بیم و هراس داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بسیجیان در ادامه راه پرافتخار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب آماده جانفشانی هستند، گفت: اگر فداکاری‌ها و جانفشانی‌های این قشر مردمی و همیشه در صحنه نبود، امروز نمی‌توانستیم به چنین اقدار و عظمتی دست پیدا کنیم.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه دشمن از بصیرت و حضور موثر جوانان بسیجی احساس ترس می‌کند، تصریح کرد: بسیجیان در مقابل دشمنان قسم‌خورده نظام همانند کوه می‌ایستند و برای حفظ و تداوم راه انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با تاکید بر حفظ و تقویت «اتحاد و انسجام» کنونی در جامعه بیان کرد: رمز تقویت وحدت مسلمانان شیعه و سنی عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب است و باید همه با هم نسبت به این فرضیه الهی احساس مسئولیت داشته باشیم.

فرمانده سپاه کردستان: ملت ایران اجازه سوءاستفاده به بیگانگان نمی‌دهند/ وحدت ملت سبب شکست فتنه "تابستان داغ" شد ماموستا قادری: انقلاب را "رهبری بصیر، وحدت کلمه و استقامت" به دهه چهارم رساندتبعات تفرقه‌افکنی در اندیشه وحدت‌آفرین پیامبر(ص)

ماموستا خالدی افزود: مسلمانان شیعه و سنی در استان کردستان با یکدیگر برادر و متحد هستند و همه با هم در جشن‌ها و برنامه‌های این ماه مبارک شرکت می‌کنند و اجازه هیچ‌گونه سوءاستفاده به دشمنان نخواهند داد.

امام جمعه موقت سنندج با تاکید بر پیروی از سبک‌زندگی و اخلاق پیامبر گرامی اسلام(ص) خاطرنشان کرد: الگو قرار دادن سیر پیامبر(ص) راه نجات از شر دشمنان و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی کنونی در جامعه است.

انتهای پیام/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۲۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت، گفت: شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می‌شود باید چراغ راه مسئولان باشد و در این مسیر به مردم خدمت کنند و باری را از دوش نظام بردارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار نوروزی سید محمد آقامیری، استاندار قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار داشت: همان‌طور که در فصل بهار، طبیعت رخت نو به تن می‌کند در بهار معنویت نیز باید با کارهای خوبی که انجام می‌دهیم، رخت کهنه گناهان، بدی‌ها و لغزش‌ها را از تن بیرون کنیم و اولین کار در بهار معنویت توبه است.

 وی ناامیدی از رحمت خدا را گناهی بزرگ دانست و افزود: خداوند هیچگاه درهای رحمت خود را به روی بندگان نمی‌بندد و این خود بندگان هستند که درهای رحمت خدا را به روی خود می‌بندند.

 امام‌جمعه قم با بیان اینکه باید خود ارزیابی داشته باشیم، گفت: انسان هیچ‌گاه نباید به خود مغرور شود و گمان کند که همه کارهایش درست است، زیرا این گمان اول سرازیری سقوط او خواهد بود.

وی با بیان اینکه ریختن برگ درختان در پاییز مقدمه روییدن برگ‌های جدید در بهار است، گفت: ما نیز باید قبل از اینکه لباس نوی اعمال صالحه را بر تن کنیم خود را با توبه از بدی‌ها و اعمال ناصالح پاک کنیم و با حفظ خوبی‌ها آنها را تقویت کنیم.

سعیدی با بیان اینکه راهبرد همه باید این باشد که در سال جدید به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم، گفت: شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام می‌شود باید چراغ راه مسئولان باشد و در این مسیر به مردم خدمت کنند و باری را از دوش نظام بردارند.

 وی تصریح کرد: همه باید به استاندار کمک کنند و تلاش کنند تا هر چه بهتر شعار سال و دیگر منویات مقام معظم رهبری را محقق کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید داخلی کشور را به یک قدرت اقتصادی تبدیل می‌کند
  • شاعر بوشهری بی نشان را به مقام معظم رهبری تقدیم کرد
  • تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، با حمایت از سرمایه‌گذاران امکان پذیر است
  • دیدار زیاد النخاله با مقام معظم رهبری
  • هم افزایی و تحکیم وحدت مسلمانان در ماه مبارک رمضان، دشمنان اسلام را تضعیف می کند
  •  نقش حوزه علم و فناوری در بیانات نوروزی مقام معظم رهبری
  • دیدار اسماعیل هنیه با مقام معظم رهبری (عکس)
  • حکم مقام معظم رهبری درباره برگشت شخص روزه‌ دار به وطن خویش
  • آیت‌الله سعیدی: شعار سال چراغ راه مسئولان باشد
  • خواندن یک شعر درباره «آقازاده‌ها» در حضور مقام معظم رهبری