Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام سید «ابراهیم حسینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ساوه افزود: این اقدامات باعث جلب اعتماد مردم و خنثی شدن توطئه های دشمنان شد.


امام جمعه ساوه همچنین از اقدام وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای حذف مدیران چند شغله از هیات مدیره شرکت های تابعه سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری، قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید مانند برادر در کنار هم باشند و این مساله مورد تاکید ائمه اطهار است.


حجت الاسلام حسینی گفت: همه ما به مقدسات یکدیگر احترام بگذاریم و از اهانت بپرهیزیم که این امر از ضرورت های وحدت است.


وی همچنین خواهان اتحاد جریان های سیاسی درون کشور اعم از اصلاح طلب و اصولگرا و سایر جریان های وفادار به انقلاب حول محور ولایت و رهبری شد.

 
امام جمعه ساوه، نهم ربیع الاول سالروز آغاز ولایت امامت امام عصر (عج) را تبریک گفت  بیان داشت: منتظر واقعی باید با دینداری، پرهیزگاری و آماده سازی جامعه برای ظهور امام زمان (عج) تلاش کند.


وی  افزود: یکی از وظایف سخت منتظران واقعی امام زمان (عج) حفظ دین و اعتقادات دینی است و معنی واقعی انتظار نیز همین است.

وی  گفت: ملت ایران با توکل به خداوند در مقابل تحریم های ظالمانه دشمنان مقاومت و ایستادگی خواهند کرد.


خطیب جمعه ساوه تصریح کرد: امام صادق (ع) فرموده است که حفظ دین توام با سختی هایی است و باید سختی ها را به جان خرید؛ همانطور که دشمنان اسلام و امام زمان امروز ملت ایران را تحریم کرده اند اما با ایستادگی به پیروزی خواهیم رسید.


حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: ملت ایران باید با امید به ظهور منجی عالم بشریت، زمینه ظهور آن حضرت را با استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم سازند.


انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود : امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت : در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می کند.

دیگر خبرها

  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • بررسی فقهی، پزشکی عبادات و عقود افراد دارای اختلالات گفتاری
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور
  • تاکید بر بهره گیری از رهنمود‌های رهبری در موضوع حجاب 
  • مصرف زکات برای رفع مشکلات اجتماعی