Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اراک - ايرنا - امامان جمعه استان مرکزي در خطبه نماز آدينه امروز با تبريک هفته بسيج اين نيروي مردمي را سرمايه ارزشي نظام و مايه اقتدار و عزت ايران اسلامي عنوان کردند.

يه گزارش ايرنا، امام جمعه خمين گفت: تفکر بسيجي تهديدهاي دشمن را خنثي و انقلاب اسلامي را بيمه مي کند.
حجت الاسلام سيد «علي حسيني پور» در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه خمين در مصلي امام خميني(ره)، افزود: واژه بسيج وزن معنايي بالايي دارد و تفکر بسيجي پشتيبان محکم نظام اسلامي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت : بسيج يک فرهنگ است که پيوست هاي مختلف جامعه را تقويت مي کند.
خطيب جمعه خمين ادامه داد: فرهنگ بسيجي به معناي تعهد، تفکر جهادي و از خودگذشتگي است و اين مهم مناسبات کشور را تقويت و به پيش مي برد.
حجت الاسلام حسيني پور بيان کرد: بسيجي با اخلاص است و در راه رضاي خدا و براي مردم و مصلحت کشور گام برمي دارد.
وي گفت: تفکر بسيجي بود که باعث پيروزي رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحميلي شد و مدافعان حرم و وطن نيز با اين تفکر خدمت مي کنند.
امام جمعه خمين در بخش ديگري از سخنانش ادامه داد: مسئولان بايد با قاطعيت و به سرعت در مقابل دشمنان نظام بايستند و ملت و دولت در سايه وحدت مي توانند از سختي ها عبور کنند.
وي به برخورد قاطع با مفسدان اقتصادي نيز اشاره کرد و گفت: عملکرد قوي در اين بخش خواست مردم است.
*** امام جمعه موقت آشتيان: بسيج ميوه ارزشمند درخت تنومند ايران اسلامي است
امام جمعه موقت آشتيان گفت: نيروي مردمي بسيج ميوه ارزشمند درخت تنومند و با اقتدار ايران اسلامي است.
حجت الاسلام «رضواني» افزود: بسيج سرمايه اي است که شمنان نظام اسلامي به شدت از ان هراس دارند.
وي توضيح داد: آمريکا به خيال خام خود با تحريم مي تواند به نظام اسلامي ايران گزندي وارد کند اما بايد بداند که ملت ايران با هر سختي محکم تر و مصمم تر در راه ارمان هاي مقدس جمهوري اسلامي گام برمي دارند.
نماز عبادي و سياسي جمعه در 33 نقطه شهري استان مرکزي اقامه مي شود.
6013/7277/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در آذربایجان‌شرقی، مراسم تجلیل از قهرمانان، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش بسیج استان آذربایجان‌شرقی با حضور جمعی از فعالان و قهرمانان ورزشی استان، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ به‌همت معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا برگزار شد.

سردار سرتیپ‌دوم اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا حضور قهرمانان بسیجی در ورزش استان را مهم دانست و گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است.

وی ناتوانی و شکست استکبار جهانی در برابر اراده ملت ایران را امری مسلم دانست و افزود: روحیه شکست‌ناپذیر ناشی از روحیه ورزش قهرمانی و پهلوانی این ملت است.

فرمانده سپاه عاشورا به غیرت و غرور ورزشکاران ایرانی در مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: خودداری ورزشکاران ایرانی از مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی نماد غیرت ملی و مذهبی قهرمانان ملی ماست.

سردار عباسقلی‌زاده اهمیت ورزش را در سیره رهبری مورد تأکید دانست و افزود: شجاعت رزمندگان و روحیه ورزشکاری رزمندگان در جبهه‌های دفاع مقدس و فتنه داعش پیروزی‌هایی برای ما به ثمر آورد که ناشی از روحیه ورزشی رزمندگان دلاور ایران اسلامی بود.

وی با ابراز خرسندی از حضور تعداد کثیری از ورزشکاران شاخص بسیجی در مسابقات کشوری و جهانی که در این مراسم نیز حضور داشتند اظهار کرد: تعبیر رهبری از آذربایجان، سر ایران است و امروز با سربلندی و غرورآفرینی ورزشکاران و قهرمانان بسیجی معنا پیدا می‌کند.

در ادامه، سرهنگ علی حیدرپناه، معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا با اشاره به نقش‌افرینی هیئت‌های ورزشی مختلف در سپاه عاشورا اظهار کرد: ۳۲ هیئت ورزشی و منتخبی از قهرمانان و نخبگان ورزشی در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی افزود: ۸۰ نفر از خواهران و برادران قهرمان ورزشی، رؤسای هیئت‌ها و فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

معاون تربیت بدنی سپاه عاشورا به نقش فعالان کمیته ورزش و جوانان کنگره ده هزار شهید آذربایجان‌شرقی در جامعه ورزشی استان تأکید کرد و گفت: این کمیته نقش مهمی در انتقال فرهنگ جوانمردی در ورزش استان داشته است.

سرهنگ حیدرپناه گفت: نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی استان در مسابقات کشوری و به‌دست‌آوردن مقام‌های ورزشی امروز بیش از پیش مایه مباهات جامعه ورزشی و ولایی استان است.

کد خبر 749532

دیگر خبرها

  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد