Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اردبیل گفت: اسرائیل و عربستان با صراحت برای معرفی یا ترور افراد حزب الله و حوثی‌ها جایزه تعیین می‌کنند و مصداق بارز تروریسم دولتی هستند. یکی در غزه نسل کشی می‌کند، دیگری در یمن؛ اما آنها در منطق آمریکا تروریست نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ،سبلان‌ما،سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل، اظهار کرد: خدا را شاکریم که تذکر ما و سایرین در خصوص بحران در محصولات پتروشیمی جواب داد و وزارت اطلاعات با ورود به موضوع، بزرگترین شبکه دلالی و اخلال‌گر محصولات پتروشیمی را متلاشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه با انبار ده هزار تن محصولات پتروشیمی، تقاضای کاذب در بازار ایجاد کرده بود. حجم تخلفات مالی این شبکه حدود 500 میلیارد تومان برآورده شده است. بخشی از اقدامات آنها قاچاق مواد پتروشیمی به خارج از کشور بود که بحمدلله در استان ما هم چندین تریلی محصولات پتروشیمی که در زیر اجناس دیگر پنهان کرده بودند در مرز بیله سوار کشف و توقیف شد.

وی اظهار داشت: این خائنین باید اعدام شوند چون مواد پتروشیمی مورد استفاده در حجم زیادی از مواد غذایی و غیر‌غذایی است. در ماه های اخیر بازار مواد پتروشیمی به شدت ملتهب شد و نرخ محصولات صنایع غذایی، ساختمانی، پلاستیکی، قطعات یدکی، نساجی و ... رشد چند برابری داشت و ما در این خصوص صمیمانه از وزارت اطلاعات تشکر می‌کنیم.

عاملی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: این روزها ملت ما ناراحت هستند اما نه صرفا از تحریم‌ها و اوضاع اقتصادی؛ بلکه از بعضی از رفتارهای کودکانه و تشفی خاطر‌گونه بعضی مسؤولان که هزینه سنگینی را بر ملت و بر کشور تحمیل می‌کند.

وی ادامه داد: در هفته گذشته اکثر رسانه‌های بین المللی و مخصوصا رسانه‌های معاندین روی یک خبر از ایران متمرکز شدند و آن اینکه یکی از وزراء ادعای پول شویی در ایران را در حد وسیعی مطرح کرد، جناح مقابل نیز وارد معرکه شد که شما ازکجا می‌گویید این حجم پول‌شویی وجود دارد و کشور ما را بی اعتبار می‌کنید؟!

امام جمعه اردبیل افزود: مسؤولان رده بالای کشور برای اینکه این وزیر خراب نشود به‌صورت رسمی اعلان کردند که در کشور در حد وسیعی پول‌شویی وجود دارد. همین حمایت متعصبانه کافی بود که خبرگزاری‌ها در دنیا همه جا منعکس کنند که دولت ایران رسما وجود پول شویی در حد وسیعی را تایید کرد.

وی اظهار داشت: با این اشتباه، هزینه سنگینی بر ملت و کشور و نظام تحمیل شد و ما را در دنیا مضحکه ملت‌ها و دولت‌ها کرد. حالا جناح دولت برای اثبات پول‌شویی سخنرانی‌ها می‌کنند و به خیال خود اثبات می‌کنند که نظام پول‌شویی وسیعی وجود دارد، طرف مقابل هم افشاگری و ادعا می‌کند که شما خودتان در فلان تاریخ پول‌شویی کردید و فلان مبلغ سنگین را با پول‌شویی برای انتخابات مصرف کردید.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: خداوند نبخشد کسانی را که به آسیاب دشمن آب می‌ریزند و کشور ما و ملت ما را بدنام می‌کنند. دستگاه قضایی باید در این خصوص بی رحمانه عمل کند. راه عاقلانه این بود که مدعیان پولشویی اسناد را به وزارت اطلاعات یا قوه قضائیه تحویل می‌دادند و در صورت صحت بدون آبروریزی، مجرمین دستگیر می‌شدند.

وی افزود: ما در این موضوع در اردوگاه هیچ جناحی نیستیم ما در اردوگاه ملت و نظام و کشور هستیم و غیرت ما به ملت و نظام و کشور، ما را می‌کُشد که چقدر ساده و راحت از عزت و آبروی کشور و ملت و نظام هزینه می‌کنیم.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: هفته گذشته مسؤولان رده بالای آمریکا به‌شدت از دست ایران عصبانی بودند به همین جهت با ادبیاتی بسیار سخیف و اهانت آمیز به ایران اسلامی اهانت کردند.

وی ادامه داد: علت این عصبانیت این است که اولا آنچه از 13 آبان انتظار داشتند برآورده نشد؛ ثانیا مقاومت ملت ایران آنها را متحیر ساخت؛ ثالثا اسرائیل در غزه با شکست استثنایی مواجه شد و طلسم شکست ناپذیری اسرائیل باطل گردید؛ رابعا قصه خاشقچی، آمریکا و بزرگ موالی آمریکا یعنی عربستان را بی‌آبرو کرد و خامسا فشار فوق‌العاده جهانی و افکار عمومی دنیا در موضوع یمن، آمریکا را منفورتر ساخت.

رییس شورای فرهنگ عمومی اردبیل، بیان کرد: مخصوصا ترامپ با گزارش غلط منافقین می‌گفت در ایران هر روز اعتراض است. بعد ها که دید دروغ است، گفت؛ هرهفته بعد دید هر ماه هم اعتراض نیست به همین جهت به‌شدت عصبانی شد و ملت ما را تروریست نامید در حالی‌که حتی یک مورد عملیات تروریستی نمی‌تواند برای ملت ما پیدا کند.

وی افزود: اسرائیل و عربستان با صراحت برای معرفی یا ترور افراد حزب الله و حوثی‌ها جایزه تعیین می‌کنند و مصداق بارز تروریسم دولتی هستند. یکی در غزه نسل کشی می‌کند، دیگری در یمن؛ اما آنها در منطق آمریکا تروریست نیستند. از این معلوم می‌شود که مفهوم تروریسم عوض شده و ما باکی نداریم که با مفهوم جدید به ما تروریست بگویند چون در این مفهوم، گوینده رسوا می‌شود تا متهم!

خطیب جمعه اردبیل بیان داشت: دولتی که پول را بر دموکراسی و حقوق بشر ترجیح می‌دهد و با فروش سلاح به جلادهای منطقه، شراب خون می‌خورد او هرچه بر علیه ایران بگوید مردم دنیا عکس آن را می‌پذیرند. به همین جهت باید گفت توهین‌های سردمداران آمریکا هم معرف ماست و هم معرف آنها!

امام جمعه بیله سوار: کمپین شهر زیبا به طرح جامع کشوری تبدیل شود

به گزارش سبلان‌ما،حجت الاسلام اصغر جدائی در خطبه های این‌هفته نماز جمعه به تبیین آسیب های اسراف و سفارشات اسلام و قرآن در پرهیز از این عمل مذموم پرداخت و اظهار کرد : اسراف گناه بزرگ، بلا و مصیبت است، متاسفانه گاهی در بعضی میهمانی ها و مجالس بیله سوار مشاهده می گردد که دچار اسراف می شویم ، وقتی خداوند در قرآن می فرماید: "ان المبذرین کانوا اخوان الشیاطین " باید بدانیم که اسراف ما را تا جایی پیش می برد که برادر شیطان شویم .‌

وی با تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) تصریح کرد: ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) را گرامی داشته و به پیروان پیامبر خاتم ، آخرین رسول الهی تبریک عرض کرده و امیدواریم جشن میلاد پیامبر(ص) به صورت باشکوه در بیله سوار برگزار شود .

امام جمعه بیله سوار همچنین با گرامیداشت هفته بسیج به فرمایشات امام راحل (ره) در مورد بسیج اشاره کرده ،به تبیین ملاک بسیجی بودن پرداخت و بیان کرد: از نگاه امام (ره) بسیجی کسی است که در عمل علاقه خودش را به پیشرفت ، حفظ و گسترش نظام نشان دهد ،در واقع بسیجی بودن ، معیار و ملاکی است که بر اساس آن ،میزان تعهد اعضای آن به اصول و آرمان های انقلابی سنجیده می شود .
جدائی به پیشرفت فرآیند "کمپین زیباسازی شهر" و پردازش رسانه های ملی و بازتاب های اجتماعی آن اشاره کرد و اذعان نمود: از مشارکت شما مردم عزیز ،فهیم و قدرشناس تشکر ویژه ای دارم ، استقبال رسانه های کشوری و ملی، کانال ها و سایت ها از این طرح ،نشان می دهد که مردم بیله سوار کار بزرگی را شروع کرده و وظیفه سنگینی را عهده دار شده اند، امروز تصویری زیبا از بیله سوار در ذهن مردم و مسافران‌تبلور یافته که مردم این شهرستان نباید بگذارند این ذهنیت زیبا و مثبت مخدوش شود .‌

وی گفت: از همه شما دوستان و عزیزان انتظار دارم برای پیشبرد هر چه بهتر کار این کمپین و ساخت شهری زیباتر ،آستین ها را بالا زده و برای مشارکت در این طرح مهم و جامع به میدان بیایند.
امام جمعه بیله سوار در پایان به محدودیت مالی شهرداری ها در سراسر کشور اشاره کرد و افزود : در شهرداری های شهرهای کوچک برای زیباسازی شهری ، راهی به جز مشارکت عمومی و مردمی نداریم ، لذا از امامان جمعه و دلسوزان تمام کشور می خواهم که برای زیباسازی کشورمان طرح ، کمپین شهر زیبا را به طرح جامع در کشور تبدیل کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

کیفیت مسابقات هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر و به‌طور مشخص ۲‌تساوی بدون گل تراکتور - استقلال و پرسپولیس - سپاهان آنقدر پایین بود که صدای عالم و آدم را در آورد. این دو مسابقه بار دیگر ثابت کرد ما در فوتبال کشور به‌طور جدی با بحران کیفیت مواجه هستیم و اگر گاهی تک‌وتوک مسابقاتی پرگل و جذاب از کار در می‌آیند، آنها را باید به‌حساب حادثه گذاشت، وگرنه رویکرد کلی چیز دیگری است و شواهد هم نشان می‌دهد فوتبال باشگاهی ما در حال درجا زدن و چه بسا پسرفت است. کار به جایی رسیده که جواد خیابانی، گزارشگر پرگوی تلویزیون احتمالا در یکی از معدود جملات درست و منطقی‌اش گفته هیچ‌یک از ۴‌تیم بالای جدول استحقاق قهرمانی در این فصل را ندارند. به‌طور مشخص اما اگر قرار باشد در مورد این ۴‌تیم حرف بزنیم، باید این را هم اضافه کنیم که آنها سال جدید خورشیدی را چندان خوب شروع نکرده‌اند و هر کدام به دلایلی فعلا در بهار مردود هستند.

استقلال

با یک امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس همچنان در صدر جدول قرار دارد و مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌رود. با این حال کارنامه آبی‌ها در بهار چندان خوب نبوده است. آنها ۴‌مسابقه برگزار کرده‌اند که در ۲‌تا از آنها برابر مس رفسنجان و تراکتور به تساوی دست یافته‌اند و ۲‌پیروزی حداقلی برابر شمس‌آذر قزوین و آلومینیوم اراک هم در کارنامه‌شان ثبت شده است. شاید اگر پرسپولیس فرصت‌طلب‌تر بود، الان با سبقت از رقیب سنتی تاوان سنگینی را بابت این مساوی‌ها به استقلال تحمیل می‌کرد. داستان فوتبال نازیبای تیم جواد نکونام هم مسئله غیرقابل تغییر کل این فصل بوده و شاید فقط در بخشی از بازی با شمس‌آذر شاهد نمایش قابل‌قبولی از این تیم بودیم.

پرسپولیس

کارنامه پرسپولیس در بهار روی کاغذ بد نبوده؛ ۳‌برد و یک‌مساوی در ۴‌مسابقه لیگی. با این حال ۲‌مسئله، عملکرد شاگردان اوسمار ویرا را زیر سؤال می‌برد؛ یکی اینکه آنها در این بازه زمانی با شکست برابر آلومینیوم اراک در مسابقات حذفی یک جام را از دست دادند و دیگری اینکه کیفیت کار سرخپوشان در مسابقه با سپاهان واقعا خوب نبود. یکی از نقاط برتری و امیدبخش هواداران در تعامل با اوسمار این بود که تیمش فوتبال خوبی بازی می‌کند، اما در بازی بزرگ برابر طلایی‌پوشان واقعا چنین چیزی ندیدیم. آیا باید به فراز و فرودهای فنی پرسپولیس اوسمار عادت کنیم یا اینکه تیم او به روند مطلوب هفته‌های گذشته باز خواهد گشت؟

سپاهان

احتمالا می‌توانیم آنها را ناکام‌ترین تیم فصل تا اینجای رقابت‌ها بدانیم. سپاهان با وجود پتانسیل انسانی بسیار بالایی که دارد و نیز با توجه به اینکه از نظر مالی هرگز در هیچ تنگنایی قرار نداشته، واقعا نتایج خوبی به‌دست نیاورده و فوتبال باطراوت سابق را هم بازی نمی‌کند. یک مساوی بدون گل بد در تبریز برابر تراکتور، شکست مقابل نفت در آبادان، پیروزی‌های حداقلی مقابل ملوان و استقلال ملاثانی که این دومی در جام حذفی و به ضرب و زور پنالتی دقیقه‌۱۱۷به‌دست آمد و نهایتا هم یک مساوی بد و بدون گل دیگر مقابل پرسپولیسی که در دقایق آخر ۱۰‌نفره هم شده بود، کارنامه تیم مورایس در بهار است. آیا راضی‌کننده به‌نظر می‌رسد؟

تراکتور

بین مدعیان، قطعا بدترین عملکرد را در فصل بهار، همین تراکتور داشته است. آمار همه‌چیز را می‌گوید؛ ۶‌بازی، بدون برد. تراکتور در حضور تماشاگرانش با سپاهان و استقلال بدون گل مساوی کرد و آلومینیوم اراک را هم نتوانست ببرد. اوج فاجعه اما شکست ۴‌گله مقابل ذوب‌آهن بود که به برکناری پاکو خمس انجامید. در مسابقه حذفی با ذوب‌آهن هم تراکتور متوقف شد و نهایتا در ضربات پنالتی به لطف درخشش حسین پورحمیدی به برتری دست یافت. شکست برابر نساجی در مازندران نیز حاصل تنها خروج تراکتور از تبریز در سال ۱۴۰۳بوده است. نیاز به توضیح بیشتری هست؟

کد خبر 849252 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • مدعیان پیروز شدند
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • هراس کره جنوبی از حملات تروریستی کره شمالی | وزارت خارجه بیانیه داد | افزایش سطح هشدار در ۵سفارتخانه
  • پولشویی
  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار