Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ستاد خبری سی و دومین اجلاس بین المللی وحدت اسلامی ، نوری المالکی نخست ‌وزیر پیشین عراق دقایقی قبل با استقبال رسمی آیت‌الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی وارد هتل آزادی تهران شد.

سی و دومین اجلاس وحدت با حضور نمایندگان بیش از ۱۰۰ کشور از سوم تا پنجم آذر ماه در تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، گفت: امروز وحدت در جامعه اسلامی مهمترین رکن پیشرفت محسوب می‌شود، بنابراین هر قلمی و هر قدمی و هر کلام و اقدامی در فضای واقعی و مجازی که بخواهد خللی در وحدت جامعه ایجاد کند، خیانت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام علی عبداللهی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مرکز آینده پژوهی دانشگاه بین‌المللی امام(ره) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: توقع از همه مسئولین خاصه مسئولین قضایی، انضباط کاری، وقت‌شناسی و معطل نکردن مراجعین به دستگاه‌ها است.

وی ادامه داد: بازداشت کردن افراد آخرین کار است و ما در دستگاه عدلیه باید تلاش کنیم افرادی را که مرتکب خطا و جرمی شده‌اند، اگر ضرورت اقتضاء نکرد به زندان نفرستیم.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه یادآورشد: اولین ملاک قضات در دستگاه عدلیه اقتدار است، یاحکمی صادر نمی‌شود یا اگر صادر شد بدون هیچ گونه رودربایستی اجرایی شود.

عبداللهی افزود: اگر احکام قضایی قطعیت یافته و در مقابل قاضی قرار گرفت نسبت به اجرای آن هیچ تعللی نکنند، چنانچه تعللی در اجرای حکم انجام شود ممکن است ثبات و اقتدار نظام آسیب ببیند.

وی تصریح کرد: تاکیدات ریاست قوه قضائیه در درون و بیرون از مجموعه دستگاه قضائی بر صیانت است، اگر چه فردی حریم ها و حرمت‌ها را شکست و در انجام به وظایف محوله خودش کوتاهی کرد برخورد با وی به عنوان یک راه مقتدر مبارزه با فساد ضروری است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، گفت: مبارزه با فساد و قائل نبودن تبعیض در مکتب دستگاه عدلیه حرام است و یکی از اساسی‌ترین موضوعاتی که همواره رئیس قوه قضائیه به آن تاکید کرده و در سند متعالی قوه نیز نسبت به آن تاکید شده است این موضوع است.

وی در ادامه عنوان کرد: یکی از خواسته های مقام معظم رهبری تامین امنیت روانی در سطح جامعه است چرا که (جهش تولید، با مشارکت مردم) جز با امنیت روانی و آرامش روانی میسر نیست.

عبداللهی تصریح کرد: هر کسی، در هر لباس و جایگاهی بخواهد امنیت روانی جامعه را به هم بریزد، دستگاه قضائی در کنار دستگاه های امنیتی و انتظامی در مقابل او خواهند ایستاد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با تاکید بر وحدت در جامعه این چنین اذعان داشت: امروز وحدت در جامعه اسلامی مهمترین رکن پیشرفت محسوب می‌شود، بنابراین هر قلمی و هر قدمی و هر کلام و اقدامی در فضای واقعی و مجازی که بخواهد خللی در وحدت جامعه ایجاد کند، خیانت است. 

وی تاکید کرد: در طول سنوات پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره ثابت کرده‌ایم که نسبت به وفاداری به خون شهدا و تاسی در ولایت‌مداری پایبند هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • تصاویر دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • (تصاویر) دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا
  • اجلاس امنیتی کشور‌های عضو شانگهای با حضور وزیر دفاع