Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش ایکنا از کردستان، رحمت صادقی، رئیس بنیاد نخبگان کردستان دیروز پنج شنبه، یکم آذرماه در مراسم نکوداشت ابوبکر حسن‌زاده، اظهار کرد: بزرگان و عالمان هر ملتی سرمایه و قدرت نرم آن ملت به شمار می‌روند.
وی افزود: آثار نویسندگان و مترجمان و صاحبان قلم ماندگاری ملت‌ها را رقم می‌زند و به همین دلیل است که در جوامع توسعه این افراد از جایگاه والایی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد نخبگان کردستان عنوان کرد: بزرگداشت و معرفی نخبه‌ها و الگوها، میراثی گرانبها را به یادگار گذاشته و ماندگاری تمدن و جایگاه آن ملت در جهان را رقم می‌زند.
وی ادامه داد: صاحبان قلم با آثار خود، خدمتی ارزنده به جامعه و ملت رسانده و وظیفه خود را نسبت به جامعه ادا کرده‌اند و امیدواریم صاحبان ثروت نیز در این وادی وارد شده و در راه پاسداشت علم و فکر و فرهنگ ملت خود بکوشند.
لازم به ذکر است؛ ابوبکر حسن زاده مترجم و معلم بزرگی است که آثار و تالیفات بسیاری در حوزه‌های حدیث، فقه و اصول، تاریخ اسلام و اندیشه اسلامی از عربی به فارسی ترجمه و منتشر کرده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فرهنگی دانشگاه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۴۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

یووه و میلان در حالی با هم روبرو شدند که با قرار گرفتن در رده سوم و دوم جدول، رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند اینتر هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا امید‌های دو مدعی دیگر یعنی یوونتوس و میلان برای رسیدن به جام از بین برود.

با وجود انتظاری که می‌رفت دربی ایتالیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یوونتوس و میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم با تساوی بدون گل به کارشان پایان بدهند.

با این تساوی، آث‌میلان با ۷۰ امتیاز و یوونتوس با ۶۵ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم و سوم جدول حفظ کردند.

در دیگر بازی امشب سری‌آ، از ساعت ۲۲:۳۰، لاتزیو میزبان ورونا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری