Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@08:31:27 GMT

برترین های دو صحرا نوردی هرمزگان مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۴۴۱۰۷

برترین های دو صحرا نوردی هرمزگان مشخص شدند

به گزارش روز جمعه ایرنا، در پایان این رقابت یک روزه طاهر شهبازی، ساسان دهقانی و موسی مهدی پور به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.
رقابت های دو صحرانوردی جایزه بزرگ قهرمانی هرمزگان امروز با حضور 85 دونده در مسیری 12 کیلومتری در منطقه کوهستانی روستای جغدر بالا برگزار شد.
نفرات برتر این رقابت ها اویل دی ماه از سوی هیات دو و میدانی هرمزگان به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جغدر بالا، روستایی از توابع دهستان سیاهو و بخش مرکزی شهرستان بندرعباس است.
در حال حاضر 300 نفر به صورت حرفه ای و سازمان یافته در هرمزگان در رشته دو و میدانی مشغول به فعالیت هستند.
7198/6048
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی انتخابی تیم ملی دی ماه برترین هرمزگان مشخص 40 سالگی انقلاب منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های باشگاهی فوتبال در آسیا از سال آینده با فرمت جدیدی برگزار خواهد شد که شامل لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان ۲ (ACL۲) خواهد بود و دیگر خبری از لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی نخواهد بود.

سهیل مهدی مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره توضیح داد: تیم‌های اول و دوم فصل بیست و سوم لیگ برتر جواز حضور در لیگ نخبگان برای فصل آینده را به دست خواهند آورند و تیمی که بتواند قهرمان جام حذفی این فصل شود، به پلی‌آف خواهد رفت.

او ادامه داد: تیم سوم جدول هم به لیگ قهرمانان ۲ می‌رود و در مجموع حداکثر فوتبال ایران برای سال آینده در رقابت‌های باشگاهی در آسیا، ۴ نماینده خواهد داشت. همچنین تیمی که در پلی‌آف لیگ نخبگان نیز از حریف خود شکست بخورد وارد لیگ قهرمانان ۲ می‌شود.

مهدی در حالی این صحبت را مطرح کرده که پیش از این و به دلیل صعود تیم العین امارات به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تعداد سهمیه‌های ایران در فصل آینده رقابت‌های باشگاهی در آسیا کاهش یافته بود.

کد خبر 6079422

دیگر خبرها

  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • آب انبارها؛ گنجینه‌ای منحصر به فرد در ترکمن صحرا
  • هواشناسی: تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا مشخص شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی ایران در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا
  • سلطه شیر بختیاری بر کشتی جهان؛ میرزازاده غول ترکیه‌ای را به زیر کشید
  • مهدوی و معروف نه: سرمربی شهداب مشخص شد
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد