Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید به اظهارات اخیر هافبک اسپانیایی این تیم که با طعنه درباره کم بودن دقایق حضورش در ترکیب اصلی سخن گفت، پاسخ داد. ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چند روز پیش مارکو آسنسیو در مصاحبه‌ای گفت که بازیکنان باتجربه‌تری از او در رئال مادرید حضور دارند و اینکه او تعیین نمی‌کند که در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرف‌های او بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت و به سبب آن شایعاتی هم درباره آینده‌اش شکل گرفت. حتی با وجود مصاحبه‌ای دیگر از آسنسیو برای شفاف‌سازی درباره اظهاراتش و اینکه سوء تفاهم‌هایی صورت گرفته است، جنجال‌ها درباره این موضوع ادامه دارد.

سولاری در کنفرانس خبری پیش از بازی خارج از خانه فردا (شنبه) تیمش مقابل ایبار از هفته سیزدهم لالیگا اظهار داشت: تنها آن بخش از حرف‌های بازیکنان برای من اهمیت دارد که آن در زمین بازی می‌زنند. در مورد این موضوع که چه کسی در رئال مادرید فرمانده است هم باید بگویم که همه ما فرماندهان این تیم تیم هستیم. هواداران، رئیس، کادر فنی، بازیکنان پزشکان و....

فوتبال جهان| افشاگری رئیس فدراسیون فوتبال هلند درباره تهدید یوفا از سوی رئال مادرید

 

سرمربی جدید کهکشانی‌ها که دو هفته پیش به سرمربی قطعی این تیم و جانشین رسمی خولن لوپتگی تبدیل شد، در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر نتایج خوبش در 4 بازی اخیر (4 پیروزی) می‌تواند زین‌الدین زیدانی جدید باشد، عنوان کرد: بابت این مسئولیت بزرگ و زیبا بسیار هیجان زده‌ام. زیدان را نمی‌توان با هیچ شخص دیگری مقایسه کرد. او یک اسطوره است. او در سطحی فوق‌العاده بازی کرد و یک بازیکن منحصر به فرد بود که خوشبختانه من این شانس را داشتم که در کنارش بازی کنم. من آمار دقیق ندارم اما فکر می‌کنم که زیدان احتمالاً موفق‌ترین سرمربی تاریخ رئال مادرید باشد. من اما شخصیت او را به عنوان یک انسان هم تحسین می‌کنم.

رئال مادرید شنبه از ساعت 15:30 به وقت تهران میهمان ایبار خواهد بود.

انتهای پیام/

R1015163/P1015135/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومان ما در حال رقصند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد مهمان منچسترسیتی بود و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی از سر راه بردارد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

در گزارش ورزش سه آمده است: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید در این بازی بود که نقش مهمی را هم روی گلی که رودریگو به ثمر رساند ایفا کرد، اما در دقیقه دوازدهم وقت‌های اضافه به دلیل مصدومیت نتوانست کار را ادامه دهد و از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به لوکاس واسکز داد.

کارواخال هم شب گذشته نقش مهمی را در خط دفاعی رئال مادرید ایفا کرد و توانست بارها مقابل حملات منچسترسیتی ایستادگی کند، اما او هم در دقیقه پنجم نیمه دوم وقت‌های اضافه به دلیل احساس درد و خستگی‌ای که داشت نتوانست به کار ادامه دهد و از زمین بیرون رفت و ادر میلیتائو جای او را در خط دفاعی گرفت.

با توجه به اینکه شاگردان کارلو آنچلوتی باید روز یکشنبه هفته آینده در دیداری حساس برابر بارسلونا به میدان بروند، این نگرانی وجود داشت که این دو بازیکن نتوانند به دلیل مصدومیت تیم‌شان را همراهی کنند اما باشگاه رئال مادرید پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت مصدومیت این دو ستاره‌اش به خبرنگاران گفت که آنها پس از پیروزی مشغول رقصیدن در رختکن بودند تا به این شکل نشان دهد که مصدومیت وینیسیوس و کارواخال جدی نیست.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896672

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • تیری آنری: رئال مادرید شایسته صعود به نیمه‌نهایی بود؛ دفاع‌کردن به اندازه حمله‌کردن مهم است
  • گواردیولا: به مزخرف‌ترین شکل به رئال‌‌مادرید باختیم
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • صحبت‌های محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است