Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حسین محمد باقرلو، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو، ظهر امروز، 2 آذرماه در بخشی از سخنرانی خود پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ماکو، گفت: امروز بسیج در سایه انجام به منویات رهبری توانسته است تصویر واقعی از اسلام ناب محمدی را در ایران اسلامی به منصه ظهور بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه بر خدمات ارزنده بسیج در سال‌های گذشته و سال جاری اشاره کرد و گفت: به حول قوه الهی، بسیج به اقتدار کامل رسیده است و می‌تواند امنیت را در هر منطقه از کشور برقرار کند.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو ادامه داد: در هر محله صد و چهارده تیم بسیجی آموزش‌دیده در جهت ایجاد امنیت گشت‌های محله محور حضور مستمر دارند.
باقرلو با تاکید بر نقش بسیج در عرصه‌های جهادی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، افزود: ۱۹ گروه فرهنگی و خدمات‌رسان در کل شهرستان به ارائه خدمات پرداختند، ۱۰ خانه محروم توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی حمزه سیدالشهدا در ده روستا با همکاری کمیته امداد امام خمینی ساخته می‌شود که از پیشرفت ۶۰ درصدی برخوردار است.
باقرلو همچنین بحث امنیت شهرستان ماکو را به برکت خون شهدا قابل قبول در برابر دشمنان قسم‌خورده یاد کرد و گفت: ماکو، به‌عنوان منطقه استراتژیک ایران که حکم پیشانی نظام را یدک می‌کشد، امروز از امنیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی همچنین از هزینه‌کرد نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی در سال جاری خبر داد و گفت: ۳۰۰ مورد کمک هزینه تحصیلی برای دانش‌آموزان ساکن روستاهای کم‌برخوردار و محروم از سوی سپاه نیز اهدا شده است.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو با تأکید بر اینکه ۱۲ تیم جهادی سلامت در روستاهای محروم شهرستان با هدف معاینه و درمان اعزام شده‌اند، تاکید کرد: افزون بر ۱۵۰۰ نفر در این طرح‌ها از معاینه و درمان صددرصد رایگان بهره‌مند شدند.
باقرلو از اعطای دوازده مورد جهیزیه کامل برای نوعروسان به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان طی سال جاری خبر داد و تاکید کرد: همچنین ۸ صندوق قرض‌الحسنه در پایگاه‌های مقاومت بسیج تاسیس شده که هدف از تاسیس این صندوق‌ها، اعطای وامهای بدون سود به اعضای این صندوق است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن نماز جمعه ماکو سپاه پاسداران بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید قاسم قریشی پیش از ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری و مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، گفت: نگاه پاسداران در انجام رسالت پاسداری به پیمانی که با خدا بسته‌اند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما الگویش امام حسین علیه السلام و پاسداران و بسیجیان ما هم مولایش امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام است و به همین دلیل پاسداری از انقلاب و اسلام ناب محمدی دارای تقدس ا ست.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با مقایسه پیشرفت‌های اساسی در حوزه‌های مختلف علم و فن آوری، سلول‌های بنیادی، قدرت دفاعی و بازدارندگی، سدسازی و داروسازی، پزشکی و سلامت، و …، اظهار کرد: دلایل افتخار به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دو رکن مهم شامل؛ توان دفاعی مادی و معنوی است. از وابستگی مطلق در تسلیحات نظامی قبل از انقلاب به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

سردار قریشی، تصریح کرد: نقش اعتقاد راسخ و معنویت برخاسته از دین عامل مهم در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه و بسیج بر پایه معنویت بنا شده است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این همایش با اشاره به فراگیر شدن بُعد معنویت در اقصی نقاط دنیا، اظهار کرد: شاخص‌های زندگی سیاسی و معنوی شهید مطهری یکی از الگوهای ما به شمار می‌روند.

سردار علی محمد اکبری افزود: سپاه و بسیج بر پایه معنویت و اصول توکل به خدا، توسل به ائمه و ولایتمداری و ولایت پذیری بنا شده‌اند.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر هم با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری گفت: تقویت مبانی اعتقادی و سیاسی از تأکیدات امامین انقلاب به آحاد جامعه بویژه نیروهای مسلح و پاسداران و بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: سند تحول مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج ابلاغ شده و در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ پخش کلیپ از عملکرد مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه استان و تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی، آموزش نظامی، بهداشت و سلامت، قرآن و… از برنامه‌های این همایش در مجتمع لاله شهرکرد بود که با تقدیر از مربیان پیشکسوت پایان یافت.

کد خبر 6092031

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند