Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا گفت: ادعای برطرف کردن مشکلات در پی گفت‌وگو و مذاکره با آمریکا دروغی بیش نیست و هیچ پایه و اساسی ندارد. ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قرچک، سردار سعید فرجیان‌زاده ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان قرچک با بیان اینکه تأسیس بسیج از الطاف خفیه الهی بوده که تشکیل آن بر امام راحل الهام شده است اظهار داشت:  تأسیس بسیج و حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نشان داد که این نهاد انقلابی بازویی پرتوان برای نظام جمهوری اسلامی است و حضوری قدرتمند در میدان مبارزه با عناصر ضدانقلاب در غائله‌های گوناگون دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تأکید امام راحل بر طنین‌انداز شدن تفکر بسیجی در جامعه بیان کرد: اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور می‌شود والا هر لحظه باید منتظر حادثه‌ای باشیم  که اگر مسئولان نظام اسلامی از شما غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت.

پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به ادعای جدید آمریکا علیه ایرانرویکرد آمریکا علیه معاهدات بین‌المللی تهدید جدی علیه صلح بین‌الملل استسرلشکر جعفری: "حماقت" و "مستی قدرت" دلیل توهین ترامپ به ملت ایران است/شاهد افول قدرت آمریکا و اسرائیل هستیم

معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح افزود: ما امروز شاهد نقش تفکر بسیجی در کشور خود و حتی در کشور‌های منطقه هستیم که مهم‌ترین آن پیروزی اخیر در محو داعش در سوریه و عراق بود و این همان تفکری است که چشم طمع جهان‌خواران را از منطقه و دست‌اندازی به کشورهای اسلامی دور می‌کند.

سردار فرجیان‌زاده با بیان اینکه عزّت، امنیت و سربلندی امروز کشور مرهون شهدا است تصریح کرد: امروز همه مسلمانان جهان به شهدای نظام اسلامی اقتدا کرده و در برابر استکبار جهانی، رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر قدرت‌های ظالم ایستاده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه مسئولان باید بدانند که مسئولیت چه ملت بزرگی را برعهده دارند گفت: ملت ایران امروز الگویی برای همه آزادی‌خواهان جهان است و مسئولان  باید در حفظ و حراست از این الگوی عظیم تلاش کنند که همین پشتوانه مردمی سبب پیروزی‌ها و اقتدار و صلابت ملی و بین‌المللی می‌شود.

معاون آموزش و تربیت ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به دشمنی‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بیان کرد: با وجودی که آمریکا هیچ‌گاه مورد اعتماد نبوده و نیست اما عده‌ای امروز با ادعای برطرف کردن مشکلات در پی گفت‌وگو و مذاکره با این استکبار جهانی هستند که این دروغی بیش نیست و هیچ پایه و اساسی ندارد.

سردار فرجیان‌زاده با اشاره به اقتدار امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری همانند امام خمینی(ره) سکاندار انقلاب اسلامی است که با رهبری این کشتی در طوفان حوادث، قدرت‌های بزرگ دنیا در مقابل ایشان وادار به کُرنش و احترام می‌کند.

وی در پایان با اشاره به حضور تفکر بسیجی در جامعه برای پیشبرد اهداف عالیه نظام خاطرنشان کرد: امروز اگر می‌خواهیم در هر زمینه‌ای موفق شویم باید به تفکر بسیجی تمسک بجوییم و شعار‌های رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/ ت

R7840/P1336/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۴۴۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود

  فرمانده کل انتظامی تاکید کرد که دشمن می‌داند نظام جمهوری اسلامی ایران متکی بر ملت است و برای همین مردم را مورد هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان روز پنجشنبه در اجتماع حمایت از طرح نور فراجا در گلستان شهدای شهراصفهان ، افزود: دشمن دریافته است که اصل کلیدی فتح خاکریزهای ایران درنوردیدن اصل مترقی دین است که بنیان این اصل عفاف خواهران و مادران ما است.

فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: هدف دشمن زدودن حیا و غیرت با برنامه‌ریزی هدفمند است به نحوی که امروز با نشان دادن جلوه های اسلامی و قرائت قرآن از زبان زنان مکشوفه حجاب وانمود می‌کنند که می‌توان در عین بی‌حجابی قاری قرآن بود.

وی ادامه داد: این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود که همان استحاله دشمن است؛ این دشمنی مربوط به امروز و دیروز نبوده بلکه به همان سال‌های اولیه آغاز پس از انقلاب بر می‌گردد.

وی ضمن ابراز گلایه از برخی سریال‌های تلویزیونی گفت: در برخی فیلم‌ها شخصیت زنان محجبه و چادری را به نحو شایسته ای نشان نمی‌دهند و بر عکس زنان دیگر را با خصوصیات اخلاقی خیلی خوبی جلوه می‌دهند.

رادان در ادامه سخنانش به تجمعات اعتراضی دانشجویان آمریکا پرداخت و گفت: باید از بی‌بی سی ها و اینترنشنال‌ها که نوکر جیره بگیر هستند سوال کنیم از دانشگاه‌های آمریکا و فرانسه و انگلیس چه خبر؟ از دختری که ستم وار به او حمله می‌شود چه خبر؟ و در نهایت از شعار زن زندگی آزادی چه خبر؟ آن‌ها دموکراسی را برای خودشان تعریف می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی گفت: امروز ما آزادی را به سبک دین و انقلابمان تعریف می‌کنیم و پلیس ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است، دشمن در برنامه‌ریزی خود به یک نکته توجه نداشت و آن مردم ما بودند.

وی ادامه داد: دشمن خیلی تلاش کرد که شبهه های فراوانی ایجاد کند؛ پلیس ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز و انقلابی است که در حقیقت با جوششی وصف ناپذیر به دنبال احیای دین خودشان هستند.

در این مراسم همسر سردار شهید زاهدی نیز طی سخنانی از نیروی انتظامی و عملکرد فرماندهی آن تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • سایه مستدام جنگ بر اروپای مدعی دیپلماسی
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل
  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود
  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور